TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 gt-turbo selges 79000.-

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #376099  av hmsilset

Ett kupp! Jeg tror du får solgt den på veldig kort tid om du setter opp prisen og legger den ut på finn.no :) Prøvde å selge min bil for 55.000kr og fikk lite respons :D Jeg mener 100.000+ er rett pris for en original mr2 turbo som har gått så lite!
 #376790  av 9lslexus

sant,bilen er meget billig.jeg får bare vente å se om det kommer noe napp;)
 #377475  av samejon

Hvordan er eventuelt mulighetene for å bygge om til venstreratt? Hvis man får tak i en donorbil, skulle det vel være en enkel sak? Hvordan er det eventuelt med godkjenning da? :D
 #377478  av predator

Er du flink med sveiseapparatet og har god teknisk innstinkt-er det ingen problem.
Man må kappe ut torpedoveggen og skifte den, samt skifte alle delene som dash , pedaler , styresnekke osv .
Skal vel ikke være noe problem å få det godkjent, såfremst du har gjort en skikkelig jobb :)
 #377490  av Andrepedersen

samejon skrev:Hvordan er eventuelt mulighetene for å bygge om til venstreratt? Hvis man får tak i en donorbil, skulle det vel være en enkel sak? Hvordan er det eventuelt med godkjenning da? :D
like greit å få kjøpt en org venstrerattet da di ikke er så ekstreemt masse dyrere..
 #377505  av Zepticon

Andrepedersen skrev:
samejon skrev:Hvordan er eventuelt mulighetene for å bygge om til venstreratt? Hvis man får tak i en donorbil, skulle det vel være en enkel sak? Hvordan er det eventuelt med godkjenning da? :D
like greit å få kjøpt en org venstrerattet da di ikke er så ekstreemt masse dyrere..
Men det er få av dem i landet, jeg veit om 2 stk. Master(?) sin gammle(grå), og en svart fra trøndelag.
De er på "må ha" listen min så jeg prøver å holde øye med dem :lol:
 #377520  av lasse

Zepticon skrev:
Andrepedersen skrev:
Men det er få av dem i landet, jeg veit om 2 stk. Master(?) sin gammle(grå), og en svart fra trøndelag.
De er på "må ha" listen min så jeg prøver å holde øye med dem :lol:

Kompis av meg som sitter med Master sin gamle, så den går i oslo nå :wink:
Sorry for offtopic...
 #378659  av 9lslexus

Opp;=) løp og kjøp,dette er billig!
 #380082  av 9lslexus

oppigjen:=)
 #387368  av 9lslexus

påskebump;)
 #389939  av Veggi

Ble denne solgt? Vet det er en gammel tråd men må sjekke :P
 #390060  av 9lslexus

har den enda ja;) stresser ikke med å få solgt den,så jeg legger ikke så mye tid i annonsering:P

kan foresten bistå med gunstig forsikring til de som skulle være interesert:)