TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Volvo 240 ønskes til film-innspilling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #377597  av bose

Det skal spilles inn film her i Hammerfest, og produsenten er på leting etter en Volvo 240 (helst i en mørk farge, pga snøen) som skal være med i den filmen, og problemet er at det er omtrendt dønn umulig å oppdrive en clean 240 her i området.
Så hvis noen vet om en nord norge (Troms og Finnmark) som ser bra ut, ta kontakt med Runar på tlf 91911971
 #377598  av Noxan8

hvis du har kontaker i steinkjer/nasmsos/overhalla området så kryr det av dem
 #377601  av Zepticon

Noxan8 skrev:hvis du har kontaker i steinkjer/nasmsos/overhalla området så kryr det av dem
Er vell Fauske som er Nord-Norges 240 hovedstad? Vil anbefale å ta en kikk innom bilforumet om du ikke har gjort det allerede;)
 #377603  av Noxan8

Zepticon skrev:
Noxan8 skrev:hvis du har kontaker i steinkjer/nasmsos/overhalla området så kryr det av dem
Er vell Fauske som er Nord-Norges 240 hovedstad? Vil anbefale å ta en kikk innom bilforumet om du ikke har gjort det allerede;)

Volvo 240 = Verdals Porche
 #377613  av ArildM

Kan bekrefte at det finnes mye Volvo både på Verdalen og i Fauske, men kanskje ikke så mye som ryktet skal ha det til ;)

Rent geografisk ligger Verdal i MidtNorge og Fauske i NordNorge. Om en sammenlikner avstander er det ~60 mil fra Oslo til Verdal, ~60Mil fra Verdal til Fauske og enda ~80 mil før du når Hammerfest. Så det er litt avstander fra Fauske og "Nordnorge" før du faktisk er helt Nord i Norge, men det er en helt annen diskusjon :wink:

Dagens lille geografileksjon :lol:
 #377683  av Noxan8

ad92 skrev:240 er .......................................til å spy på :roll:

+1 eneste de duger til er å ta en sikkelig grøfterensk når man kjeder seg i ny og ne :mrgreen:

evt hjelpe bonden til å pløye åker'n :twisted:
 #377704  av 2r-e-rik

her var det mye festlige komentarer...
jeg driver faktisk med volvo og toyota.. og jeg ser stadig løsninger toyota bruker som er så å si blå kopi av volvo.
for eksempel så er forstillinga på ma70 så og si helt lik forstillinga volvo putta føst på amazon på slutten av 50 tallet..
dette gikke jo volvo selvfølgelig bort ifra på midten av 70 tallet på grunn av for lite justerings vinkler, noe ma70 ikke akkorat kan skryte av heller...

men både volvo og toyota har lang og vond motorsport historie, til tross av at volvo har fler seire å skryte av.

men alt i alt så liker jeg biler som er tegnet med linjal og har noe snev av kvalitet, så derfor så kjører jeg volvo og skrur toyota...

btw. bedre å legge inn et innlegg på http://www.vccn.no
 #377709  av Noxan8

2r-e-rik skrev:
men alt i alt så liker jeg biler som er tegnet med linjal og har noe snev av kvalitet, så derfor så kjører jeg volvo og skrur toyota...
no offecne, men tror du har misforstått litt, du skal kjøre toyota å kaste volvo'n :mrgreen:
 #377721  av EXS

både volvo og toyota har lang og vond motorsport historie, til tross av at volvo har fler seire å skryte av.
hvor får du denne infoen fra?
 #377750  av inzane2012

EXS skrev:
både volvo og toyota har lang og vond motorsport historie, til tross av at volvo har fler seire å skryte av.
hvor får du denne infoen fra?
lurer jeg og på, er tross alt toyota som har sin egen BY, Toyota City, det kan ikke volvo skryte av, så bare på den biten der så vinner toyota alt volvo noen gang har og kommer til å stille opp med ;)