TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Volvo 240 ønskes til film-innspilling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #377784  av bose

Det er til en drama film , og en 240 passer perfekt for en fattig familie i en sånn setting.. det var satt av et greit stort budsjett til bilen ;) Men pga tidspress og dårlig utvalg av den typen bil her oppe , så ble jeg spurt...
 #377797  av inzane2012

bose skrev:Det er til en drama film , og en 240 passer perfekt for en fattig familie i en sånn setting.. det var satt av et greit stort budsjett til bilen ;) Men pga tidspress og dårlig utvalg av den typen bil her oppe , så ble jeg spurt...
syns alltid det blir brukt volvo til sånt, hvorfor ikke finne en gammal corolla eller noe lignendes da? du er jo tross alt en toyota mann ;)
 #377846  av lasse

Hadde det enda vært i oslo området! Hadde gledelig stilt vintervraket til disp, MASSE rust og laksetrapp :mrgreen:
Og ja, bilen ble kjøpt for å sladdes i filler.......
 #377889  av lasse

celicat23 skrev:Hva var det for noe helt genialt du skulle skrive bak på volvo'n Lasse? :D

Hmm, det husker jeg jaggu ikke, har hatt planer om både "jeg er ikke råner, jeg kjøpte bare en billig drittbil" og "hvite penger" eller er det kanskje noe annet lurt jeg har nevnt?
 #377901  av celicat23

lasse skrev:
celicat23 skrev:Hva var det for noe helt genialt du skulle skrive bak på volvo'n Lasse? :D
Hmm, det husker jeg jaggu ikke, har hatt planer om både "jeg er ikke råner, jeg kjøpte bare en billig drittbil" og "hvite penger" eller er det kanskje noe annet lurt jeg har nevnt?
Husker ikke selv heller. Var noe i forbindelse med den laksetrappa og noe. Jaja... åfftåpikk.
 #377986  av JePe

Noxan8 skrev:
Zepticon skrev:
Noxan8 skrev:hvis du har kontaker i steinkjer/nasmsos/overhalla området så kryr det av dem
Er vell Fauske som er Nord-Norges 240 hovedstad? Vil anbefale å ta en kikk innom bilforumet om du ikke har gjort det allerede;)

Volvo 240 = Verdals Porche

Riktig, går vistnok aldri av moten der det.. Hehe.. :lol: