TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvordan eksos skal jeg kjøpe til mr2 2l na motorn

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #377401  av leiira

driver og ser på eksosanlegg men finner ingen non turbo som ser vettu ut med svære lyddempere tenker på minst 3" til maks 5"
noen som veit om et som passer bra ? legg ut link (sikkert værdt oppe før men legger ut igjen )
 #378030  av Jøran

462[1].jpg
462[1].jpg (12.99 kiB) Vist 1084 ganger
http://www.japspeed.co.uk
+ser bra ut, passer rett på,bra lyd
-kan slite litt på støymåling, å katalysatoren blir pluttselig borte :roll:
endestussene er 4,5" :)
 #378053  av Helgeland

ikke for og ødlegge noe tråd men har et spørsmål ang. dette.. hvis du kjøper dette anlegget. må du ha den der "cat erstatteren" også? eller trenger du ikke den i det hele tatt..??
 #378079  av predator

ad92 skrev:ågud etter sommeren blir det beams motor med japspeed eksos på! blir ikke det rååå lyd så vet ikke jeg :D

Peneste eksosanlegget til mr2 spørr du meg, skader ikke at lyden er rååå :twisted:
Si ifra hvis du har lyst på 2 :mrgreen: Har ett til salgs ...
 #378099  av Jøran

Helgeland skrev:ikke for og ødlegge noe tråd men har et spørsmål ang. dette.. hvis du kjøper dette anlegget. må du ha den der "cat erstatteren" også? eller trenger du ikke den i det hele tatt..??
Trenger ikke noen sånt, skrus rett på der cat`en har stått, følger med pakning til den skjøten også. :)
 #378160  av Helgeland

Jøran skrev:
Helgeland skrev:ikke for og ødlegge noe tråd men har et spørsmål ang. dette.. hvis du kjøper dette anlegget. må du ha den der "cat erstatteren" også? eller trenger du ikke den i det hele tatt..??
Trenger ikke noen sånt, skrus rett på der cat`en har stått, følger med pakning til den skjøten også. :)

fine takker for svar:)
 #378183  av ad92

predator skrev:
ad92 skrev:ågud etter sommeren blir det beams motor med japspeed eksos på! blir ikke det rååå lyd så vet ikke jeg :D

Peneste eksosanlegget til mr2 spørr du meg, skader ikke at lyden er rååå :twisted:
Om det ikke har blitt solgt til sommeren skal du ikke se borti fra at jeg kommer opp å henter det, om det er mulig å få til å passe til en NA motor da :D
 #378317  av leiira

predator skrev:

sendt pm ang anlegget . btw hvordan er det på na motoren ?
 #378366  av predator

kake skrev:Får aldri det der godkjent? Går garantert over lydgrensa på både Rudskogen og Våler også. Litt teit å ha en bil med 175 hk, når det høres ut som det er 450 hk.

Anbefaler Mongoose NA anlegget til 3SGE, fåes her, http://www.fensport.co.uk/Parts/Model_25/Category_4/965

Bilde av Mongoosen her.
Gikk gjennom eu på min bil :)