TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #378184  av ad92

inzane2012 skrev:dæven døtte nå var det godt å legge seg i senga på hotellet i Orlando, Florida :) og jaggu vart det ikkje en fri dag her i morra og, lure på om eg kanskje skal stikke innom disney eller noe sånt :)
på mandag blir det jobbing med Formula Kart Production, og så en "kjapp" tur innom pennsylvania før jeg skal hjem igjen...

eneste negative, den TI TIMER lange flyture over dammen på turistklasse, det er klam, svett og trang opplevelse jeg gjerne kunne vert for uten
heldige jevel :D
 #378194  av inzane2012

ja, jeg har en ganske fin jobb som gir meg sånne muligheter i ny og ne :)

men egentlig så var det ikke meningen at jeg skulle reise på denne turen, men han ene som skulle fikk spysjuka på fredag så da kunne ikke han, så da måtte jeg steppe inn, reise på fredags kvelden til gardermoen, og så videre til frankfurt og over dammen på lørdags morran :P
 #378225  av Drafter

inzane2012 skrev:dæven døtte nå var det godt å legge seg i senga på hotellet i Orlando, Florida :) og jaggu vart det ikkje en fri dag her i morra og, lure på om eg kanskje skal stikke innom disney eller noe sånt :)
på mandag blir det jobbing med Formula Kart Production, og så en "kjapp" tur innom pennsylvania før jeg skal hjem igjen...

eneste negative, den TI TIMER lange flyture over dammen på turistklasse, det er klam, svett og trang opplevelse jeg gjerne kunne vert for uten
bitshmann, er du frekk? :(
klamt, svett og trangt liker man!
digg med 1 plussgrad, is og sørpeføre<3 not.
 #378245  av Mr_Storbrua

Stiansen skrev:Fikk en ufattelig trist beskjed for et par timer siden.
Tore 95tt eurospec her inne er død.
Hvil i fred, Tore.
RIP
 #378246  av Mr_Storbrua

52 liters V12 bensinmotor, med 4 sylindra startmotor :)) Som dras igang :)
Prosjekt for arne rebell???

klemme den nedi en mr2 mk1 :lol: :lol:
 #378258  av ArildM

Hvil i fred, Tore.
RIP :(
 #378269  av inzane2012

Drafter skrev:

bitshmann, er du frekk? :(
klamt, svett og trangt liker man!
digg med 1 plussgrad, is og sørpeføre<3 not.
Her i Orlando har det vert over 20 grader og skyfri himmel :)

var jaggu godt å legge seg i senga nå etter eg har trakka rundt på Universal Them Park'n i Orlando i 6 timer idag... godt slete i beina, var så digg å bare senke seg ned i di deilige setene i leige bilen min da, en 2010 Dodge....

wait

for

it

Challanger V8 HEMI :)
 #378318  av ad92

Christian skrev:
Hvil i fred, Tore.
Huff da :(
kondolerer
 #378323  av inzane2012

ArildM skrev:
Challanger V8 HEMI :)
Heldige jævel! :D
jepp, sjefen min hadde egentlig bestillt en sånn veldig liten hundai sak, så sa han duden bak skranken at eg kunne få en Impala for bare 12 dollar mer :) så spurte eg han bare for morro skyld kor mye mer det kosta for den nye dodge charger'n :) og da sa han, you dont want that, you want this ! så fikk jeg challernger'n for "bare" 40 dollar mer for to daga :P
  • 1
  • 662
  • 663
  • 664
  • 665
  • 666
  • 1174