du får kjøpe mr2'n min markus så kan DEN bli den gatevenlige mr2'n du egentlig skulle ha
hehe

Fortune Favors The Brave
inzane2012 skrev:du får kjøpe mr2'n min markus så kan DEN bli den gatevenlige mr2'n du egentlig skulle haSnakk om å selge mr2n sin burde straffes med steining!hehe
inzane2012 skrev:du får kjøpe mr2'n min markus så kan DEN bli den gatevenlige mr2'n du egentlig skulle haDa må du overbevise noen hjemme hos meg om at det er fornuftig å kjøpe enda en mr2... hehe...hehe
MR2turbo skrev: Adapter plata mellom gir og motor nærmer seg ferdig, men jeg må få den anodisert før jeg monterer den. noen som vet om en god plass å sende den, eller levere den for dette?Hva skal du dekke med da?
MR2turbo skrev: Adapter plata mellom gir og motor nærmer seg ferdig, men jeg må få den anodisert før jeg monterer den. noen som vet om en god plass å sende den, eller levere den for dette?Om du ikke finner noen annen plass så er det et selskap her i Trondheim som driver med sånnt. Liten bedrift dog, og jeg husker ikke navnet
FerroZink Trondheim har Midt-Norges største varmforzinkingsanlegg, og tilbyr og utfører overflatehandling for de fleste typer industri, også til private.Holdt faktisk på å begynne å jobbe der selv
Zepticon skrev:Nei, er Berg Lettmetall faktisk:D
Bruker dem til å fikse PC delene mine så dem blir sexy og svart ^^
Arne rebel skrev:Markus, du legger standarden høyt som vanlighehe nååå, er ikke så høy standard, daSer du har flyttet festet for bærearmen opp en 5-7cm for å få riktig "hjul geometri" . Hva ender du opp med som høyde fra bakken til bunn av kanalen ?
EDIT: Fikk svar foran i tråden, 6-7cm er veldig lavt. Er spent på hvordan du løser toppen på støtdemper tårnet når du har så store hjul både i bredde og høyden, radien tar nok en stor del av toppen når du svinger