TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn treff 4.juni.Hvem er sikre pÃ¥ Ã¥ bli med?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #377294  av Supramk3turbo

ErikG skrev:Susanne: Supra mk3?? Skal du ikke kjøre egen bil?
He he :) Kjedelig å kjøre hver sin bil så langt... Men for all del, kan la supran stå jeg, så kjører vi Yaris ;)
 #377304  av hmsilset

Toppers :)

Stikker (kanskje) innom på dagen:

Smurfen81.

Ørjan(94 Eurospec Supra)

Mailman/atledreier(mr2)

Jorgen(97 celica AT200)

Bose kommer kanskje på treff, kombinert med budeie-jakt(Mr2 mk1)

MRpetter( mr2 mk2+ en venn med mk1)

Stiansen(95 eurospec Supra)

ErikG(Starlet og/eller Avensis)

Haugrud(Celica)

Supramk3turbo/ Thomas H(Mk3 Supra)

Giske (mk3 Supra)

Det vil bli delt ut premie for beste/mest gjennomførte bil. Dere som er påmeldt til nå, har god sjanse på å vinne full rens,detail på 20-30 timer.
Å få utført noe lignende,bare med "vanelige" produkter ville lett passert 10.000kr hos ett vanelig bilpleiefirma
Jobben blir utført her på Åndalsnes, når det passer vinneren.Bare å si fra ett par uker før, så jeg får planlagt.
Eksempel på noe av det som vil bli utført.
http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ntry169757

Jobben vil bli avsluttet med 2 lag av denne voksen

Sist redigert av hmsilset den 07 jan 2011 08:25, redigert 2 ganger totalt.
 #377307  av smurfen81

Mulig jeg tar en tur visst jeg har fri fra jobb..
 #378705  av magnesmurf

Jeg har frihelg den den helgen, så jeg skal prøve å dukke opp med mr2en. Blir nok ikke overnatting på meg. Må se hvor lang tid det tar opp og ned, men mener fagernes var ca 2 timer fra hønefoss på E16?
 #378706  av hmsilset

Ja, tipper det er omtrent 2 timer.1 time fra Dokka.Da skriver jeg opp deg :) Ikke bestemt akkurat plass enda, men det kommer.

Toppers

Magnesmurfen(mr2 mk2)

Smurfen81.

Ørjan(94 Eurospec Supra)

Mailman/atledreier(mr2)

Jorgen(97 celica AT200)

MRpetter( mr2 mk2+ en venn med mk1)

Haugrud(Celica)

Giske (mk3 Supra)

Det vil bli delt ut premie for beste/mest gjennomførte bil. Dere som er påmeldt til nå, har god sjanse på å vinne full rens,detail på 20-30 timer.
Å få utført noe lignende,bare med "vanelige" produkter ville lett passert 10.000kr hos ett vanelig bilpleiefirma
Jobben blir utført her på Åndalsnes, når det passer vinneren.Bare å si fra ett par uker før, så jeg får planlagt.

#380371  av hmsilset

Plumbo(ikke valg bil enda)

Magnesmurfen(mr2 mk2)

Smurfen81.

Ørjan(94 Eurospec Supra)

Mailman/atledreier(mr2)

Jorgen(97 celica AT200)

MRpetter(Har avsluttet mr2 prosjektet, men er selvfølgelig velkommen fordi+ en venn med mk1)

Haugrud(Celica)

Giske (mk3 Supra)

#380374  av hmsilset

Andrepedersen skrev:Mulig det står her, men program for helgen ?
Dekksparking og Toyota prat :D Er ett treff mest for å holde litt kontakt, men er bare å komme med tips om du vil det skal skje litt.Har ikke ordna noe særlig enda, men dropper hotell planen da det er liten parkeringsplass der. Skal kontakte Campingen like ved og høre om det er greit at det er noen biler innom porten frem til f.eks 21.00 på kvelden.
 #380413  av smurfen81

Hvordan er det evnt med overnatting? Kommer fra oslo så trenger nok litt søvn :P
 #380418  av hmsilset

smurfen81 skrev:Hvordan er det evnt med overnatting? Kommer fra oslo så trenger nok litt søvn :P
Er teltplasser der jeg tenkte vi kan være.Er også hytter og leiligheter der.Veldig fin camping.Er også 2 hotell og en camping til der.Og vertshus :D
 #380421  av smurfen81

hmsilset skrev:
smurfen81 skrev:Hvordan er det evnt med overnatting? Kommer fra oslo så trenger nok litt søvn :P
Er teltplasser der jeg tenkte vi kan være.Er også hytter og leiligheter der.Veldig fin camping.Er også 2 hotell og en camping til der.Og vertshus :D
Flott.. Bare sjefen gir meg fri så ser det ut som jeg kommer.. Hvor lang tid ca tar det fra oslo?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11