celicat23 skrev:En lastebil salt er vel mer riktig..ro ned pølsa nå marius
celicat23 skrev:En lastebil salt er vel mer riktig..ro ned pølsa nå marius
Drafter skrev:I en tråd som stort sett handler om sex, så vær snill å ikke snakk om pølsa mi. Jeg føler det alltid blir litt feil når andre gutter refererer til den på noen som helst måtecelicat23 skrev:En lastebil salt er vel mer riktig..ro ned pølsa nå marius
ke25-toyoglide skrev:Er så mange rare folk i detta landet, at det meste tror eg er sant.sant, er noen som aldri vokser opp...
Og heller ikkje så masse her som er ekstremt....
noen harnok opplevd litt mer enn andr (meg inkludert)
Men det er vel litt opptil holdninger, og hvilke situasjoner man lar seg komme oppi....
marius: du har ingenting å være flau over, har sett den jeg...nå må du ikke plage stakkaren
men, noen har lange, noen er brede, noen er tynne, andre er korte.
i ditt tilfelle er din de 2 siste
ad92 skrev:stakkaren?marius: du har ingenting å være flau over, har sett den jeg...nå må du ikke plage stakkaren
Drafter skrev:hvorfor får jeg en feeling på at Drafter er et kvinnfolk i skjul???ad92 skrev:stakkaren?marius: du har ingenting å være flau over, har sett den jeg...nå må du ikke plage stakkaren
vi har det jo bare gøy, marius er søt han da..
Drafter skrev:svikere..
dere er GAY
Noxan8 skrev:Han har rett da, jeg er kjempe søt. Det er ikke han sin feil at jeg og Mira Craig er like sexylubben begge to.Drafter skrev:svikere..sa han som mente en kar var søt?
dere er GAY![]()
Noxan8 skrev:må ikke være gay selvom vettø, og hvem synes jeg er søt?Drafter skrev:svikere..
dere er GAY
sa han som mente en kar var søt?![]()
celicat23 skrev:Noxan8 skrev:Drafter skrev:sexylubben.