TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Gti 1990

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #377933  av Skarholm

Da var dagens økt endelig ferdig. Det som er gjort er: Pusset ned støt fangeren og lakket den, fått festet side skjørtene og fått på listen der! Så no begynner gliset å ta form, venter vell egentlig bare på en som skal komme å tillpasse fronten, siden den var grise skjeiv.
Vedlegg
Den trengte virkelig en ned pussing
Den trengte virkelig en ned pussing
IMG_0448.jpg (386.38 kiB) Vist 3028 ganger
Her er den klar til lakk
Her er den klar til lakk
IMG_0453.jpg (452.33 kiB) Vist 3028 ganger
Her er den lakka, ble engentlig gaske fornøyd med resultatet
Her er den lakka, ble engentlig gaske fornøyd med resultatet
IMG_0455.jpg (417.71 kiB) Vist 3028 ganger
Synest det tok seg ganske bra ut jeg da men!
Synest det tok seg ganske bra ut jeg da men!
IMG_0457.jpg (414.18 kiB) Vist 3028 ganger
 #377944  av Mr_Storbrua

Hei

Blir en tøff bil dette :)

Hva lakka du bjelken foran med?
 #377948  av ArildM

Ser bra ut :) Lurt å kjøre på med Brunox eller annen grunning før du sprayer opp ting så slipper du at det kommer tilbake så fort :)
 #377990  av ArildM

8)
 #378333  av Skarholm

Noen som har peiling på hvor man får kjøpt skilt lys, og da mener jeg hele huset rundt. Ikke orginalt for det passer ikke.
 #378359  av Skarholm

john_e skrev:Biltema har skiltlysboks
Ja men det er sånn som stikker ut fra fangeren, jeg er på jakt etter en som kan felles inn.
 #379126  av Skarholm

En liten update siden det er lenge siden det har skjedd noe. Jeg har fått ny short shift med TRD girkule. Fått trd emblem til å ha på bak, og jeg venter ny motor luke, tenkte på turbo motorluke.
 #379129  av Andrepedersen

Skarholm skrev:Noen som har forslag til ny vinge?

Min mening her er det kansje flere som er enig i, ivertfall synes jeg mr2 skal ha enten orginalspoileren (som du har nå) eller rouge motorsportvingen. Synes INGENTING annet passer, men det er bare meg :) Kjør rouge motorsportvingen du, så får du en knallfin bil :)
 #379133  av Skarholm

Jeg synest og den er fin. Men den koster jo litt og er vanskelig å få til landet. Lurte litt på rev 3 spoileren?
 #379134  av Andrepedersen

Skarholm skrev:Jeg synest og den er fin. Men den koster jo litt og er vanskelig å få til landet. Lurte litt på rev 3 spoileren?

Jeg er ikke så stor fan av den! Men, smak og behag :) Trur det hadde gjort seg med rougevingen, men den koster :(
 #379140  av trd2000gt

Må bare si ifra at hva enn du gjør ikke gjør som john_e nevnte og tette igjen sideskjørtene påundersiden, da kan du like godt pusse bilen til stålet, dyppe den i saltvann og håpe at det ikke begynne rå ruste :P
La det være åpent under så holder det seg tørt, og det samler seg minimalt med dritt under der også. Ihvertfall av egen erfaring.

Forresten skal du lime skjørtene, ikke bruk Sikaflex, for all del, bruk tech 7 eller en annen type polymerlim, det er fleksibelt også trekker det ikke vann, imotsetning til sika som ikke er 100% resistent mot vann. Det jeg brukte var noe tilnærmet tech 7, tror det var 3M som produserte det.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11