Oppdatering..
Ble ferdig med motorrommet for en stund siden, men ettersom jeg ikke har fangerne etc så har bilen stått mye stille. Banebilen ble ikke noe av, ble for dyrt, så den selges ut i deler. Mye interiørpaneler på den var bedre, så skal byttes over på min, samt skal ha spoileren, og da blir det til å bytte bakluka(grunnet borrehull og forskjeller på undersiden, så 3 delt går ikke på bakluka jeg har nå).
Har kjøpt litt gromdeler fra StianMK3, som skal monteres i vinter. Driver for tiden å leter etter et verksted å leie sammen med noen kjente. Skal altså ut med motoren i vinter, bytte til poly-foringer på alt understell, demontere, sandblåse og lakke mye understell. Skal bytte over blokka fra "banebilen" og bruke på min, grunnet at på min så er det en skade ved oljetrykksensoren som det er brukt kjemisk metall på, er absolutt ikke happy med det. Så skal sandblåse, lakke, slipe evt borre/hone den andre blokka, og enten bytte over inmaten eller kjøpe smidd oppgradert.
Bilde av funksjonelt og ferdig motorrom. Som sagt så skal motoren ut i vinter, da skal motorrommet samtidig lakkeres.
Slik den står i oppkjørselen for tiden. Trist syn, skulle gjerne hatt en garasje å skru på bilen i! Er mye som skal gjøres..
Ellers så var jeg ute og testet boost controlleren for noen uker siden, var på tyrigrava og der var det selvsagt en spiker/noe spisst, så punkterte, så derfor vinterhjul er satt på bak.
Delene som er kjøpt fra StianMK3. kamdeksler med AN16 koblinger, spunnede slanger, custom catchtank, PPF dumpventil, oljefilter forflytter
Greddy 14-raders oljekjøler, custom bunnpanne med 2 ekstra liter chamelon lakkert.