TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Gti 1990

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #379715  av predator

Jeg persjonlig liker ikke alu i interiøet, såfremst det ikke er orginalt. Liker mye bedre alt svart jeg, iallefall når resten av bilen er svart. Men er jo en smaksak :)
TTen er fin med aludetaljer, men mr2.....
 #379717  av Andrepedersen

predator skrev:Jeg persjonlig liker ikke alu i interiøet, såfremst det ikke er orginalt. Liker mye bedre alt svart jeg, iallefall når resten av bilen er svart. Men er jo en smaksak :)
TTen er fin med aludetaljer, men mr2.....

Ja, klart det er en smaksak :) Men, synes det er bedre med alu i dash istedet for bilens farge, da tenker jeg på rødt, grønt osv :p
Ellers så funker også carbon fett, eller pianosvart !
 #379729  av ad92

Skal du ha fargede sømmer på nye interiøret? Hadde f.eks vert stilig å lakke interiørdelene i "pianolakk" svart å ha røde sømmer på midtkonsollen å setene og girkule skinnet, å ha en rød mr2 logo på nakkestøttene f.eks.

En slik kombinasjon hadde sett fresht å smakelig ut uten at det ser spesielt uorginalt ut :D

Likte alu looken din nå og, men må til med nye seter osv, orginale seter ser forferdelig ut :(
 #379733  av john_e

Jeg mener at du skal holde sømmene uten farge, blir lett at man får følelsen av å "prøve for hardt" med fargede sømmer på svart bil :)
 #379736  av Andrepedersen

Synes det er bedre å ha sømmene røde feks, istedet for deler av stolene.. Synes røde sømmer på svarte stoler, eller hvite er grisefett og litt anonymt :) Flere som ikke har lagt seg her inne enda ser jeg :P
 #379738  av ad92

Andrepedersen skrev:Synes det er bedre å ha sømmene røde feks, istedet for deler av stolene.. Synes røde sømmer på svarte stoler, eller hvite er grisefett og litt anonymt :) Flere som ikke har lagt seg her inne enda ser jeg :P
Ja om man liker det anonymt er fargede sømmer veien å gå. Hadde ikke brukt 6000+ for seter fra LSC om de såg orginale ut! Skal opp klokken 7 men klarer ikke å skru av pcn enda :lol: Glad det er andre her som har samme skjebne..
 #379742  av john_e

Hadde gått for lysegrå eller hvite sømmer jeg, med noe skikkelig eksklusivt materiale i setene ;) Syns det går bra med røde sømmer hvis de samme sømmene går igjen mange steder i interiøret, men ikke bare i stolene :)
Hehe, klarer aldrig å slå av mac'en i tide :mrgreen:
 #379752  av Skarholm

Sover dere aldri? :p det ble mye duskutering no ja, det liker vi, takker for råd å tips. Dere får vente å se hva som meg og maddamen velger ut. Koslig at dere er like engasjert som meg. Hehe.
 #379813  av Andrepedersen

Skarholm skrev:Sover dere aldri? :p det ble mye duskutering no ja, det liker vi, takker for råd å tips. Dere får vente å se hva som meg og maddamen velger ut. Koslig at dere er like engasjert som meg. Hehe.
Hehe, nei! Men med maddamen mener du mr2en :twisted: ?
 #379821  av Skarholm

Andrepedersen skrev:
Skarholm skrev:Sover dere aldri? :p det ble mye duskutering no ja, det liker vi, takker for råd å tips. Dere får vente å se hva som meg og maddamen velger ut. Koslig at dere er like engasjert som meg. Hehe.
Hehe, nei! Men med maddamen mener du mr2en :twisted: ?
maddamen som i damen ;) hehe! :p jeg og damen min må finne ut hvordan vi vil ha interiøret i bilen! hun eier jo halve bilen, vi har den altså sammen, og da må vi bli enige om hvordan vi vil at den skal se ut :)
 #379848  av Skarholm

Er det noen som har prøvd å trekke om skinn setene selv? Tenkte jeg skulle gi meg selv en utfordring. Men lurer på om noen som har noen tips.
 #379849  av Andrepedersen

Skarholm skrev:Er det noen som har prøvd å trekke om skinn setene selv? Tenkte jeg skulle gi meg selv en utfordring. Men lurer på om noen som har noen tips.
Firewalk gjorde det, og han sa at det var et sant helvette :) 2 uker med sjukemelding etterpå :D
 #379908  av lasse

Trekke om som å bytte trekk liksom? Jeg har bytta om trekk på to mk2 stoler, tok meg en drøy time, ikke noe stort problem, men dette var to orignale setetrekk da, bytta fra skinn til delskinn.
 #379989  av Skarholm

Da var sete trekkene, midtkonsoll og dør trekk i boks, blir en fin liten sum som svir litt uten at man ikke har fått noe resultat ut av det enda. Det har blitt helt stille stående på bodykit fronten fordi han som skal ta det aldri har tid. Så no satser jeg vel bare på å finne noen andre nevedyktige som kan ta det for meg. Neste steg no blir vell felger, visst jeg klarer å overtale min bedre halvdel, siden hun eier jo halve bilen.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11