TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Syk stereo

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #37675  av tbergstad

Pølle (kompisen min) har bygga bilstereo! 1 15" soundstream spl 160. Har aldri hørt noe så sinnsykt..... Alf!! Vi kommer på db-draget med denne.. Du aner ikke hvor sykt det er.
 #37724  av @lpher

tbergstad skrev:Pølle (kompisen min) har bygga bilstereo! 1 15" soundstream spl 160. Har aldri hørt noe så sinnsykt..... Alf!! Vi kommer på db-draget med denne.. Du aner ikke hvor sykt det er.

LMAO :D Bra!

Tja..jeg kan jo tenke meg til det da :-)

@lpher

#37733  av tbergstad

Feck!!... Tror dere ikke at forsterkeren tok kvelden da?... Signat ram4 stort beist.. Har ikke gidda å sett på den enda...
Kommer trolig innom på bs i morgen... HAr en phoenix gold zpa.... vet ikke helt navnet... Sinnsykt stort beist :shock: Svart med to vifter.. KJøpte den billig pga. at den var def.. Må vel reparere den å smelle den i golfen. Tror jeg må kjøpe noen transistorer..

#37741  av @lpher

tbergstad skrev:Feck!!... Tror dere ikke at forsterkeren tok kvelden da?... Signat ram4 stort beist.. Har ikke gidda å sett på den enda...
Kommer trolig innom på bs i morgen... HAr en phoenix gold zpa.... vet ikke helt navnet... Sinnsykt stort beist :shock: Svart med to vifter.. KJøpte den billig pga. at den var def.. Må vel reparere den å smelle den i golfen. Tror jeg må kjøpe noen transistorer..
Auda!

Begynner foresten litt senere på jobb imorra....må innom for å få fixa det ene bakdekket mitt først! :(

@lpher
 #37972  av FalcoN

tbergstad skrev:Alf!! Vi kommer på db-draget med denne...
DB-drag?!? KORR?! NÃ¥r?