TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Mr2 mk1 Prosjekt - Nye felger og dekk!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #379609  av ure

john_e skrev:Peis på med brunox eller noe sånt, da kommer det ikke tilbake ;)
Har brukt mye Brunox selv og er fornøyd med holdbarheten, men de fleste Grunninger og Lakktyper reagerer med Brunox og "renner" av. Bør nok sparkles over eller dekkes med Hammerrite før lakk. Dette er min erfaring,er ingen professor når det gjelder karosseri/lakk :wink:
 #379634  av Andrepedersen

Også jotun jugomastix funker bra. Men, det er til understellet som grunning. Jeg brukte en annen type primer før jeg hadde på tectyl. skal undersøke hva det hette igjen :)
 #379654  av Arne rebel

Dette hadde jeg ikke trodd noen hadde "orket" å ta tak i, men all respekt til den som ikke lar seg knekke av en liten utfordring :D Stå på videre, men pass på å forsegle sveisene på begge sider slik at det ikke starter å ruste igjen...
 #379706  av funkyfung

Dette ser jo bra ut, Akkurat ferdig med svesinga på min bil nå. bare spakkling. grunning og lakk igjenn..så er den på veien :)
 #379709  av Andrepedersen

funkyfung skrev:Dette ser jo bra ut, Akkurat ferdig med svesinga på min bil nå. bare spakkling. grunning og lakk igjenn..så er den på veien :)

Er godt å se lakken komme på, og resultatet etter alt slitet :D
 #379721  av JohnRmk1

Arne rebel skrev:Dette hadde jeg ikke trodd noen hadde "orket" å ta tak i, men all respekt til den som ikke lar seg knekke av en liten utfordring :D Stå på videre, men pass på å forsegle sveisene på begge sider slik at det ikke starter å ruste igjen...

Takk :)
 #379725  av JohnRmk1

funkyfung skrev:Dette ser jo bra ut, Akkurat ferdig med svesinga på min bil nå. bare spakkling. grunning og lakk igjenn..så er den på veien :)
Heldig du da som endelig er ferdig med sveisinga! :mrgreen:
Blir spennende å se resultatet av bilen din 8)
 #379923  av ArildM

Av ren nysgjerrighet: Hvor lang tid kan en regne med at slike jobber holder? MTP sparklet som blir brukt osv?
 #379945  av Andrepedersen

ArildM skrev:Av ren nysgjerrighet: Hvor lang tid kan en regne med at slike jobber holder? MTP sparklet som blir brukt osv?

Nå har jeg brukt litt tid da men, hehe :P Men, vanligvis skal det la seg gjøre på en hard uke :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11