Nå begynner det å bli en stund siden det har blitt skrevet noe her inne, så nå tenkte jeg det var på tide å skrive litt igjen.. Siden Daniel nå er i Tyskland, og har vært der i snart 3 uker, så tenkte jeg at jeg (damen til Daniel) kunne skrive litt om hva som er blitt gjort på bilen siden sist vi skrev noe her inne på forumet.. Daniel har så å si ikke tilgang til internett nå når han er vekke, så derfor har han spurt om jeg kan oppdatere dere litt!
Det som er blitt gjort på bilen siden sist er at vi får fått på de nye skinntrekkene på setene. Vi fikk setetrekkene, midtkonsollen og dørpanelene for ca 3 uker siden, og allerede samme dagen/kvelden vi fikk dem, så begynte vi å trekke om setene. Vi var så ivirig på å se hvordan trekkene ville se ut på setene at vi rett og slett ikke klarte å vente med å begynne! Vi brukte et par timer på kvelden, og et par timer neste dag. På en måte var det litt stress, men på en annen måte så var det egentlig ikke det! Vi brukte litt tid på det første setet siden vi ikke helt visste hvordan vi skulle gjøre det, men det neste setet gikk egentlig ganske fort! Så alt i alt så var det egentlig ikke så vanskelig! Vi ble meget fornøyd med resultatet, med tanke på at vi ikke hadde gjort noe slikt før! Jeg legger ut bilder av det ferdige resultatet, så får dere gi en tilbakemelding på hva dere synes

Vi synes hvertfall det ble stilig! (Beklager at bildene er litt dårlige, men sånn går det når man tar bilder med telefon, og ikke et ordentlig kamera :p)
Vi har også fått de nye lyktene våre nå

Eller, jeg har ikke hentet dem ennå - de ligger på posten, så jeg skal se om jeg kanskje får hentet dem i morgen.. Gleder meg til å se dem live! Har jo bare sett dem på bilder på nettet når vi skulle bestille dem, så håper de ser like bra ut i virkeligheten. Vet ikke om vi har nevnt det tidligere, men vi har altså kjøpt oss Low Rise lykter! Kan legge ut bilder av de når jeg har hentet de og fått pakket de ut..
Ingenting er som en dag i en MR2
viewtopic.php?t=37349