TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 med 3.gen turbomotor ( 350hk )

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #370572  av Stian AB

Selger nå min 1991 Mr2 fordi jeg må i militæret i januar.
Ligger også noen bilder og litt info om bilen på prosjektlinken min.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24628589
 #370697  av loft

Hvor vanskelig er det å få dette godkjent på tilsynet?
Samt avgiftene man må betale? Siden den er 91mod så slipper man vell unna med en del tusen?
 #370701  av samejon

Motoren er ikke godkjent, men det er kun papirarbeidet som gjenstår. Står det i annonsen..... Men er du virkelig klar over hvor vanskelig dette er? Føler det er å lure en eventuell kjøper.... Selv om det er fakta, så er det jo en umulig operasjon.
 #370716  av Stian AB

samejon skrev:Motoren er ikke godkjent, men det er kun papirarbeidet som gjenstår. Står det i annonsen..... Men er du virkelig klar over hvor vanskelig dette er? Føler det er å lure en eventuell kjøper.... Selv om det er fakta, så er det jo en umulig operasjon.
Det er da ingen umulig operasjon, det er gjort før å kan fint gjøres igjen. Bare man har tid og tålmodighet til det.
I følge Toyota Norge er det ikke noe som heter 3gen utgave, så derfor kan den mye lettere godkjennes som en 2. gen turbo.
Det er null kroner i avgifter siden bilen har vært i landet i over 10år.
 #370904  av Stian AB

bose skrev:Kan forøvrig bekrefte at den bilen er veldig fin og går fantastisk godt! :D
Hehe, takk for det..Når selveste pedalpedagogen sider sånt må jo det hjelpe salget ganske mye 8)
 #380063  av Stian AB

Litt feil årstid å selge sånn bil på, men den er fortsatt til salgs altså..
 #380782  av Stian AB

Dr.Ling skrev:Fin bil. Lykke til med salget. Ikke gi deg på prisen! :)
Takk for det :D Prisen blir stående den ja..synes ikke den er for ille
 #389806  av Stian AB

bumplibump