TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #380784  av ArildM

Done :) Brukte Fake kontoen min siden jeg er uenig i at noen skal få vite all informasjon om meg "bare" for å kunne stemme opp bildet ditt :lol: :)
 #380792  av ArildM

Hei vi tar å samler all info om privatlivet ditt, sånn at du kan få stemt på dette bildet.
Når vi har tatt informasjonen din kan vi bruke den til hva vi vil når vi vil og i all fremtid.
Nei takk :roll:
 #380807  av Drafter

celicat23 skrev:Sorry... Trodde ikke det var så føkkings mye styr bare for å legge igjen en stemme. Jesus.
Marius, jesus døde for over 2000 år sia!!!!!!?? :roll:
 #380821  av ArildM

Så er det sikkert bare jeg i hele verden som har såpass noia for å gi bort akkurat den informasjonen, så jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye Marius :lol:
 #380832  av Zepticon

ArildM skrev:Så er det sikkert bare jeg i hele verden som har såpass noia for å gi bort akkurat den informasjonen, så jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye Marius :lol:
Vi er i hvertfall 2...
 #388275  av celicat23

Quick update... Tok bilder av noen kattunger for noen uker siden:

Bilde

Bilde

Bilde

Var ute i går tidlig en tur..

Bilde

Og rota litt rundt i skogen i går...

Bilde

Blir vel snart noe bil fotografering igjen.. Blir nok ikke så mange banetreff jeg får dratt på i år, for det er tilnærmet håpløst å ta meg fri fra jobben denne sommeren :?
 #388301  av ArildM

Lenge siden sist du la opp bilder nå ja. Du er blitt en rå fotograf Marius :!: 8)
Eksemplariske bilder alle sammen :)
 #388317  av celicat23

Takker. Prøver så godt jeg kan :) Hadde egentlig tenkt å fotografere bilen til broder'n (strøken gammel boble, blodsenka på 19" felger osv) nå i påsken - men da fant han på å stikke ut av landet på ferie. Men tror det blir første bilen som blir fotografert, snart, en eller annen gang.
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 103