Sist redigert av Atle Ingebrigtsen den 17 aug 2011 12:51, redigert 29 ganger totalt.
Atle Ingebrigtsen skrev:Det er litt rust på høyreside bak (Nederst på skjermen/hjulbue/kanal). Rustfrie deler på delebilen. Er egentlig lite arbeid som gjenstår. Jeg kjørte bilen hjem når jeg hentet den, gikk som ett skudd uten noen problemer. Har fått en del henvendelser på finn.no. Selges helst til noen som har interesse av biltypen. Er du ute etter MK1Er veldig intrisert i mk1, har sett etter det rette restaureringsprosjektet lenge.. Får tenke litt på det da jeg allerede har en prosjektbil i garasja
bør du absolutt ta turen å se på denne.
Atle Ingebrigtsen skrev:Jeg selger ikke bilen til første og beste som dukker opp. Jeg har mulighet til å lagre bilen i evig tid om nødvendigVeldig godt å høre. Skulle så gjerne ha tatt over denne hvis jeg bare hadde hatt plass.![]()
Annonsen på finn.no har nå over 3000 visninger og jeg mottatt 20-30 bytteforslag. Ønsker å selge bilen til entutiast som kan ta vare på den og bruke delelageret til å holde andre tilsvarende biler levende og på veien. Er dere seriøst interessert i denne type bil så ta en tur å se på sakene. Trur dere vil finne dette av interesse.
Finner jeg ikke riktig kjøper blir salget kanselert.