TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Soarer 1JZ-GTE driftebil

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #370800  av F.Øksnevad

Another happy monkey weekend!

This weekend our Team boys, Fredrik and Tor-Anders, attended the last round in Powerdrift.
From left, Espen The mechanic, Tor-Anders, Fredrik and Ove The boss!

Bilde

Bilde

Bilde
The judges was sitting high!

Bilde
A typical result of some crazy monkey action!:D

Bilde
Since Fredrik qualified 2. on Saturday, he was given a walkover because it was fewer cars than 16, and got directly to Top 8. He won this round against Lars-Jørgen Skogdalen!

Bilde
And then it happened!!! Two DriftMonkeys against each other in Top 4! Tor-Anders vs Fredrik!
It was close, but Fredrik got the win!

Bilde
Tor-Anders Ringnes with a bottle of the best Energy Drink there is!! RockStar Energy Drink sure helps and makes you smile! RockStar Energy Drink is by the way a new sponsor for us! THANKS RockStar!

Bilde
The final was between Tor-Olav Moen and our monkey boy Fredrik! See how close he was!!! :)
Fredrik did very well this run!

Bilde

Bilde
Second run… Another great run by Fredrik! :D The judges was disscussing for a long time…
Tor-Olav got the win!

Bilde
CONGRATS FREDRIK! 2.place is VERY good! :woohoo:

Bilde
Showering each other in champagne!

Bilde
Fredrik 2.place, Tor-Olav 1.place and Reidar 3.place! Congrats boys! :thumbup:

Bilde
Happy monkey boys! Fredrik and the mechanic Espen!

Bilde
Our monkey boy is a winning RockStar! :woot:

Bilde
Ends the Powerdrift season with some burn-outs…

Bilde
The obligatory ‘The show is over’ picture! We always pose with the flags at the end…
Mechanic Espen is happy with the weekend! :D

-

Kopiert fra DriftMonkey BLOG
 #372680  av Rangle

Noen velger å gå litt lengre enn kun merker på bilen, det som skaper nye og fler sponsorer, eller bedre spons fra de man blir sponset av.
Mange tror de skal få i hytt og gevær for et lite merke på bilen, og gutten kan visst bruke hendene på rattet og må vise frem hvor deler og penger kommer fra for å få gjøre dette videre :wink:

Bra å se at nordmenn, og spesielt så unge kommer seg videre i motorsport og gjør det knallgodt! og ikke låser seg på bilcross til de er 40-50-60 innad Norden.
Stå på videre :D
 #376444  av avaasdf

Og noen velger å gå på sponsorene til andre og tilby profilering billigere.
 #376447  av inzane2012

jeg personlig, syns det blir litt vel innpåslitent å se en rockstar boks på nesten hvert eneste bildet...

MEN, alle ære til gutten for sine sportslige prestasjoner så langt, det står det stor respekt av :)
Keep up the good drifting
 #376959  av F.Øksnevad

Mye har skjedd siden sist jeg har oppdatert her, tur til tyskland for deltakelse på Falken Europamesterskap på nurburgring har det vært og Solberg extreme show.

Tyskland gikk meget bra og endte tilslutt på en 7 plass blandt 50 deltakere for hele europa! Trasen gikk gjennom dunlup svingen og m-shcumacher S, tømming av 4. giret i hastigheter på 140-150 før du clutchkicker bilen ut i første venstre i slak oppoverbakke! Rå følelse! :D
Knakk også en stikkaksling under treninga på lørdagen, men var så heldig at Kenneth Moen hadde med ekstra! Takk gud for det!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Barn i bilen

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Knakk også en stikkaksling under treninga på lørdagen, men var så heldig at Kenneth Moen hadde med ekstra! Takk gud for det!

Bilde
En flott morning på nurburgring! Kenneth Moen, Tor Stian Jacobsen og Reidar Andresen var også med på turen! :)

Og her ligger det en film fra litt av kjøringen! Mer kommer forhåpentligvis når jeg får tid til å se igjennom materialene :)

http://www.driftmonkeytv.com/driftmonke ... rburgring/
 #381034  av F.Øksnevad

inzane2012 skrev:hvilken bil går du for nå da? silvia eller noe i den duren?? ;)
Fra denne sesongen av blir jeg fullsponset sjåfør for Team DriftMonkey! For øyeblikket så blir det bygget en ny s15 med RB26 singelturbo motor i japan! Samme personen som har bygget de 2 andre s15 bilene vi har her i Norge! Gleder meg utrolig masse til å få kjørt noe med mer effekt og en bil som er lettere.. ;) Grunnen til at jeg selger Soarer'n er vel også for at jeg vil frigjøre kapitalet så jeg kan flytte over til østlandet! Drifting er noe jeg kommer til å satse på, og da nytter det ikke å bo på denne siden av landet ;)
EXS skrev:han skal vel kjøre en scion nå :)
Haha, må ikke forveksle meg med navnebroren min nå da! Er ikke "The Norwegian Hammer" eller "Team zipties and bubblegum aka Aasbo".... enda ;)
 #381036  av EXS

Haha, må ikke forveksle meg med navnebroren min nå da! Er ikke "The Norwegian Hammer" eller "Team zipties and bubblegum aka Aasbo".... enda

hehe my bad, er ikke dypt inni driftemiljøet for og si det sånt :D

du får ta det som et koplemang :wink:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10