donk2k skrev:Ikke for å være negativ, men jeg ville gått over litt mer av bilen i de utsatte områdene å sett åssen det liggerann der også. Sånn rust kommer skjelden alene. Tror det er greit å titte godt under bilen, på kanaler osv. Like greit å fikse alle plassene det er rust hvis du først skal koste på det. Så kan du med god samvittighet få en tjukk understells-masse på etterpå og store mengder tynt-flytende tektyl eller lignende inni alle hulromm. Værdt en sjekk iallefall.. Skal se om jeg finner et godt bilde av min fra undersiden etterhvert. Da kan jeg peke ut de plassene det hadde starta på min.
sant!:) var det jeg hadde en plan om, få bort ALL rust og tectylbehandle.
Var innom billakksjappe på heimdal i dag, meget hyggelige folk!:) etter at han hadde sett på hjulbuene så mente han at jeg måtte skaffe nye hjulbuer pga mye arbeid med å kutte og sveise og bøye osv. Ringte toyota, de hadde EN til pris av 5500kr, så nå er jeg litt

for har ikke råd til å punge ut totalt 15000kr (for karosseridel +montering og lakkering)... hjelp!:P sponsor? xD kan ikke la denne bare ruste i stykker, stakkars!