TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tonny's 1992 Turbo JDM (Solgt)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #380315  av predator

Vil benytte anledningen til å takke Funkyfung for catalysatoren som kom i posten på Lørdag.
Benyttet helga til å skifte ut 3" downpipen til orginal dp m cat, og 3" Japspeeden med
spiller nytt HKS Silent Hipower.

Har ikke tatt bilder enda, men skal si dere det var rimelig DEILIG å sette seg inni bilen å kjøre en laaaang tur uten konstant during. Nå hører jeg til og med bensinpumpen :lol:
En dyp hærlig lyd var det i anlegget. Men merket at bilen fjusker mye mere når motoren er kald etter jeg skifta ut til cat. Noen aninger om hva det kan være? Kjørt bare 10 mil siden jeg skifta plugger. Skal prøve å fylle full tank i morgen, og ha nedi en dæsjh kondensfjørner, men tviler på at det er det, vil den ikke da fjuske på varm motor også?
NÃ¥r motoren er varm, fjusker den ikke i det hele tatt..
 #381425  av predator

Er vel egentlig ikke ei oppdatering dette, men hadde årets hærligste biltur nå nettopp.
Kjørte en lang tur med mr2en. Helt alene på veien, svingete totalt bar vei, med ganske så nylagt asfalt. Skikkelig deilig var det (NESTEN bedre enn .. ja, dere vet.) Helt alene i bilen, bare lå å filte mellom sleng og grep i svingene. Tight og fin både ratt og respons på pådrag. SYKT DEILIG opplevelse.
Kjørt i 8 timer no, i ett strekk, har jeg ikke gjort siden fjor sommer med bilen...
Selge denne karen nei.. Ikke faen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #381434  av predator

magnesmurf skrev:Godt du er kommet på bedre tanker :wink:
Ja, hadde glemt følelsen det er å kjøre den på svingete vei-uten snø . :lol:

Er SÅ langt unna å selge at jeg faktisk nettopp har bestilt snacks til bilen :)
Kom seg på over 5 laks hærligheten :lol:
 #381454  av predator

Andrepedersen skrev:Godt å høre ;) Da får jeg nøte celicaen i en stund før vi bestemmer oss :D
Den er god . Vil gjærne se på den da :) Fått lakk på den?
 #381965  av mr292

nå som du er frelst av mr2 + bar asfalt.OG siden snacks er inne i bildet synes jeg du bør vurdere disse. ettersom du har US blink
lys tror jeg disse vil være siste delen av gjennomførte lys i fronten din :) synd de ikke er med klart glass. men fant bare matt :-/

http://cgi.ebay.com/Toyota-MR2-Clear-To ... 3a633684ac
 #381983  av predator

mr292 skrev:nå som du er frelst av mr2 + bar asfalt.OG siden snacks er inne i bildet synes jeg du bør vurdere disse. ettersom du har US blink
lys tror jeg disse vil være siste delen av gjennomførte lys i fronten din :) synd de ikke er med klart glass. men fant bare matt :-/

http://cgi.ebay.com/Toyota-MR2-Clear-To ... 3a633684ac
Var fine de, men har heller lyst på noen uten refleks eller lys i det hele tatt. :)
Slik det er på de europeiske ...
 #382013  av predator

Andrepedersen skrev:Merklig det her, men hver gang jeg er innom her får jeg så innmari lyst på mr2 turbo!!! Også mk1 for den saks skyld :(
Skjønner ikke det :) Du som har en så fin en GT4 .
Hvordan er stua hos deg foresten? Ferdig grunna?
 #382032  av Andrepedersen

predator skrev:
Andrepedersen skrev:Merklig det her, men hver gang jeg er innom her får jeg så innmari lyst på mr2 turbo!!! Også mk1 for den saks skyld :(
Skjønner ikke det :) Du som har en så fin en GT4 .
Hvordan er stua hos deg foresten? Ferdig grunna?

Stua er ferdigmalt i sommer den ! hehe, neida. bilen blir ferdiggrunna i helga ;) ser frem til det :)
 #383193  av predator

mr292 skrev::O

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27217568
Stemmer. :(
MÃ… nok selge da familiebilen gikk hedens her om dagen. Kona hadde maks uflaks med opelen.
Viftereima gikk, og dro med seg servoreima, samt registerdekselet / registerreim // div strammehjul etc, så var ett motorhavari på opelen som var høyere enn verdien på selve bilen. :roll:
Så nå er den vraka. Og da må jeg desverre selge / bytte denne i en stasjonsvogn (Disel)

SELGES 90.000.- eller byttes i en billigere stasjonsvogn med mellomlegg.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19