TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Strut brace pÃ¥ takluke modell kontra t-tak

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #381418  av Anders gullstein

Noen som vet om det orginale støtdempertårn staget på t-tak modellen er lik som på taklukemodellen på mk1? Har ett for hånden på ebay, men mener det er forskjell på de to pga at det må være plass til takluken på taklukemodellene.
 #381460  av bose

Hei du!
Så du hadde et innlegg anngående dette på Mr2.com også!

Såvidt meg bekjent så er det ikke tårnstag foran på takluke modellene, men hvis det er slik at en av revisjonene faktisk hadde det, så er det nok bare røret som er formet litt annerledes for å gjøre plass til lagring av takluka!

Jeg har et tårnstag fra en T-Tak modell på bilen min, som har takluka, og jeg får ikke plass til takluka under panseret lenger..
 #381462  av ArildM

Slik ser det i alle fall ut på min 87 med takluke.
Vedlegg
13acb039.jpg
13acb039.jpg (111.62 kiB) Vist 681 ganger
 #381501  av ArildM

Er vel egentlig ganske sjelden den varianten jeg har med latespec og takluke så det kan hende du må lete litt.
Kanskje Toyota har liggende? Kjekt å ha plass til takluka de 2-3 dagene i året man faktisk tar den av (og som regel glemmer å sette den på om kvelden bare for å finne ut at det plutselig har startet å regne) 8)
 #382160  av Anders gullstein

Et lite hint av solskinn og oppholdsvær er nok til at min ligger sammen med reservehjulet ;)

Ja sant, har sett etter det en stund nå, men har utvidet horisonten litt utover kontinentet. Dukker nok opp til slutt.