1JZFreak skrev:Heidu =)
Ja det var sykt digg med sveisa diff kontra vlsd'en
Nei har ikke det :/ Kjører 0.7 bar..
Snakket med en japse: Murata-san som kjører for Team Drift Monkey.
Trenings bilen hans i japan er jzx90. Ã… han selger masse av dem. Han snakkte om at det var en boostcut
i hjernen orginalt på 0.7 bar. Var ikke lett og fårstå hva han sa da han såvitt kunne engelsk. Kunne bare noen få ord
Så tror jeg må bestille en boostcut defencer.
Uansett hva jeg stiller den til, så går trykket ned til ,7 igjen nå..
Har du gjort noe med spindlene dine eller fått ordna noe mer sving? (Til Radial)
Er noe Tein greier.. Veldig stive.
Har du noen bilder av bilen din du kan sende? Gøy med sjelden bil 
Har vært litt treig med å svare her jeg, hehe, men svarer nå

Jeg kjørte nesten 1 bar trykk på rudskogen i september før jeg kvelda clutchen min - ingen boost-cut eller noe... men med slureclutch funka det helt forferdelig dårlig å drifte - TO mutch grip... måtte satse liv og lemmer med Bånn gass i hver sving med slurende clutch for å få ut ræwa - til slutt sa det poff i clutchen, og jeg måtte bare lirke meg inn på depo, og konstatere at det så ut som en sprengt pute som tøyt ut i drenerings-hullet under clutchen

Bare å kjøre på biltralla og ta kvelden
Den integrerte boost-cut'n skal slå inn på 14 psi har jeg lest på ett Soaer-forum, det er i praksis 0,9 bar, og det trur jeg kan stemme bra.... grunnen til at din kutter tidligere kan jeg banne på er fordi trykksensoren er gammal og sliten. Har du montert bredbånds-lambda så vil du sansynlig vis se at blandinga er ekstra rik på maks ladetrykk, siden ECU Tror du lader 0,9 mens den egentlig lader 0,7... og ecu blander da mer bensin en den egentlig skal. Mye kompenseres jo med det vanlige smalbånds-lambdaen, men den har kun mulighet til å regulere 10%
Nei jeg har ikke prøvd meg på mer sving enda, rett og slett fordi jeg må få mer megdetrening før det i det hele tatt blir aktuelt

Har fått meg noen nye D2 drifting-coilovers nå...satt Tein HR-coilovers på'n (Kun høydejusterbare) som var ALT for myke..(12kg/mm front og 7kg/mm bak)...de nye har 22mm/kg front og 10kg/mm bak - Satser på mer kontroll og lettere å få ut ræwa

For jeg hadde ALT for mye grep...dreiv å tok igjen grip-biler i svinger etz
Bilen er den gamle til Mr. Taxi (K. Buskerud), trur du veit hevm han er
Ellers kan jeg nevne at nå har BS-bildeler styling til JZX90, og de skaffer mer styling til flere JZX - Det er bare å ta kontakt med Per Christian Svendsen på BS. Jeg fikk en Meget god pris på 2 komplette sett som leveres nå i slutten av januar.
Delekataloget til Toyota på JZX90
http://www.toyodiy.com/parts/g_J_199503 ... MVZ_2.html
Ellers er det noen sider som har litt stæsj til JZX her:
http://driftmotion.com/ (Har jeg bestilt en del ifra)
http://www.rhdjapan.com/ (dyre, men har det meste)
http://www.greenline.jp/ (mye rimeligere enn rhd japan, men ikke like god side)
http://www.serialnine.com/ (custom-stæsj til JZX-sedaner..har MYE til understellet!)
http://www.nengun.com (brukt ett par ganger)
http://fortyone.co.nz/parts/view/12982.html (Collar's for Subframe til JZX90&100 - Samme kitt)
Skal fikse meg noen Collars til bakstillinga etterhvert...griseenkle å montere. Må bytte fòringer til bakdiffen siden de er råttene (sprekt opp), så fikk nye TRD-foringer fra Nengun rett før jul

Forøvrig er Understellet på JZX90 og 100 omtrent HELT likt, slik at hvis du sliter med å finne deler, så passer 99% av understellet på 100'n rett på 90'n og visa-versa. Gjør E-bay handelen mye enklere... Mine D2 coilovers er til JZX100 men er prikk like de som sitter på
natta!
