inzane2012 skrev:Zepticon skrev:Ja med dagens priser på MR2 så er det jo ikke så stor investering å gå for en GTi --> Beams som å bla opp 100+ for en Turbo.
Problemet er at jeg kommer til å trenge sykt med plass til alle planene mine 
nei, kan jo ta mr2'n som jeg solgt til det som virker som en meget kapabel mekaniker
solgte den til han for 30 lapper, denne rearcut'n kosta 21 tusen, da er du bare oppe i 51 lapper, noe som er en god del under det du betaler for en turbo, og vist du hadde sett for deg å bruke 100k på en mr2, så har du 49 lapper igjen til å bruke på å fikse opp det som måtte vere feil ved bilen og få den akkurat sånn som DU vil ha den, ikke en masse ting som tidligere eier(e) har funnet på 
Det er nå vertfall min teori, men sikkert ikke alle som er enige i den 
Ja nettopp. Det er akkurat min type prosjekt. Siden de uansett er "kjørt i stykker" så er det bare å starte fra scratch og ta alt, slik som NordicCustom eller hva han kaller seg gjør. "Problemet" er bare at jeg har flere drømmeprosjekter (Rx7, Celica mk1, 626en og MR2 + bruksbil(mazda6)), er student (i hvertfall 4 måneder til) og har parkering til bare 2 biler, og null garasjeplass:D
(jeg er også gal og mangler virkelighetskontakt, men det er vell en vanlig autofil bivirkning?)
Men jeg skjønner ikke hvordan det skal gå å få "godkjennt" dette? Er denne motoren levert i Europa? eller er det JDM only? HK messig kan man jo godkjenne som "Turbo" men bruke denne NA motoren i steden da det er en degradering. Men firkantismen er jo statsreligion så slikt går vell neppe selv om det er fornuftig?