Heihei!
Jeg selger min jente/venn/kjæreste/gomaskin/utavdæsjælopplevelses Toyota som jeg har kjørt nå i 2 sesonger! Bilen har gått og gått og gått uten problemer og er en kanonbil til nybegynnere eller de mer erfarne som vil hevde seg i den norske drifteserien! Bilen er godskjent etter PRO reglementet!
Bil: Toyota Soarer
Motor: 1jz-gte
Effekt: Bremset til 320hk og 450nm på hjulene, 1.15 bars trykk
Motorspec: Vi-PEC datasprut, Autobahn 88 intercooler med custom trykkrør, Koyoradiator, Driftworks oljekjøler kitt, 450cc dyser fra 1jz VVTI, Walbro 255 bensinpumpe
Drivverk: ORC 550 2 plata clutch med lettere svinghjul, limited slip differensial 2.0 ways
Understell: D2 coilovere, stivere stabstag, 25mm spacere fremme, custom spindler med mye styreutslag!
Bremser: Redstuff klosser
Interiør: OMP WRC stoler, 5 punkts Driftworks belter, fult veltebur, hjemmelaget dash for brukervennlighet, Defi olje- og vanntemp og olje og turbotrykks målere, Defi Control unit 2, stor turteller med shiftlight, 2.5kg brannslukker
Utvendig endringer: Glassfiberdører, lexan ruter, carbon panser, fult stylingkit fra BS Bildeler, Samurai 2010 dekor
Bilen står per dags dato uten diff! Kronhjulet og pingjongen er ødelagt, men selve diffen og diffhuset er like helt! Jeg har anledning til å kjøpe nye deler og få dette montert før salg men da med tillegg i prisen som dekker utgifter
Ta kontakt for mer info på mail eller telefon:
Fredrik-91@live.no
97478508
Pris: 110 000
BILDER FRA LAKK OG MONTERING VÃ…REN 2010: http://wattum.org/Fredrik/news.php?readmore=35
FILM AV BILEN I ACTION:
Trening i Kristiansand:




SLIK STÃ…R BILEN PER DAGS DATO! Selges uten carbon vingen!

\\
Fredrik Øksnevad
Jeg selger min jente/venn/kjæreste/gomaskin/utavdæsjælopplevelses Toyota som jeg har kjørt nå i 2 sesonger! Bilen har gått og gått og gått uten problemer og er en kanonbil til nybegynnere eller de mer erfarne som vil hevde seg i den norske drifteserien! Bilen er godskjent etter PRO reglementet!
Bil: Toyota Soarer
Motor: 1jz-gte
Effekt: Bremset til 320hk og 450nm på hjulene, 1.15 bars trykk
Motorspec: Vi-PEC datasprut, Autobahn 88 intercooler med custom trykkrør, Koyoradiator, Driftworks oljekjøler kitt, 450cc dyser fra 1jz VVTI, Walbro 255 bensinpumpe
Drivverk: ORC 550 2 plata clutch med lettere svinghjul, limited slip differensial 2.0 ways
Understell: D2 coilovere, stivere stabstag, 25mm spacere fremme, custom spindler med mye styreutslag!
Bremser: Redstuff klosser
Interiør: OMP WRC stoler, 5 punkts Driftworks belter, fult veltebur, hjemmelaget dash for brukervennlighet, Defi olje- og vanntemp og olje og turbotrykks målere, Defi Control unit 2, stor turteller med shiftlight, 2.5kg brannslukker
Utvendig endringer: Glassfiberdører, lexan ruter, carbon panser, fult stylingkit fra BS Bildeler, Samurai 2010 dekor
Bilen står per dags dato uten diff! Kronhjulet og pingjongen er ødelagt, men selve diffen og diffhuset er like helt! Jeg har anledning til å kjøpe nye deler og få dette montert før salg men da med tillegg i prisen som dekker utgifter
Ta kontakt for mer info på mail eller telefon:
Fredrik-91@live.no
97478508
Pris: 110 000
BILDER FRA LAKK OG MONTERING VÃ…REN 2010: http://wattum.org/Fredrik/news.php?readmore=35
FILM AV BILEN I ACTION:
Trening i Kristiansand:




SLIK STÃ…R BILEN PER DAGS DATO! Selges uten carbon vingen!

\\
Fredrik Øksnevad
#33 - Junior - Hjemmeside www.FredrikOksnevad.com
Proudly sponsored by:
http://www.Tilhenger.com
http://www.DriftMonkeyshop.com
http://www.EFMotor.no
http://www.BSbildeler.no
Proudly sponsored by:
http://www.Tilhenger.com
http://www.DriftMonkeyshop.com
http://www.EFMotor.no
http://www.BSbildeler.no