Modell: Mr2 Sw20
Ã…rsmod: 1992
Motor: 2.0 GTI
Km stand: 161 000.
Farge: Svart
Felger 17" Bare 1 sett
Luftfilter: Ã…pent Apexi
Eksos: Eksos anlegg ifra svendsen eksos(Forige eier fikk dette montert) Fin lyd.
EU godkjenning: Godkjent til 2012.
Interiør: Momo Ratt, ellers original.
Kontakt: Tlf. 40094311 Per Martin Aaen
Litt om bilen:
Bilen ble importert i 2005, jeg er andre eier siden da, kun blitt kjørt 8000km i mitt eie.
Nesten ikke vinterkjørt så lenge jeg har hadd den.
Lakkerte nylig opp igjen store deler av bilen grunnet 2 små lakkrust og at lakken ellers begynte å bli veldig blass så tok like greit å lakkerte opp igjen nesten hele bilen. 99% rustfri nå.
Er også nylig byttet begge front demperene, nye baklykter og hvite sideblinkere.
"Feil\mangler"
På ene sprederen har glasset fått seg en kakk av steinsprut.
Elektriske vindus heisen på passasjer siden er deffekt pga kabelbrudd, går ned men ikke opp igjen, får tvangskjørt den opp ved å ta strøm lengre frem i "systemet" (vil mest sannsynlig bli fikset før salg vis jeg får tid)
Felgene bør byttes da disse begynner å bli stygge og det er kast i ene felgen(litt risting i rattet ved kjøring i 100km\t eller merker mann det ikke) dekkene er kjørt en sessong og burde gå 2 til.
Ellers er bilen i meget bra stand og liker ikke tanken på å selge den, men må desverre pga kjøpt meg en bil til og blir kanskje boligkjøp.
Ingen heftelser.
Selges for 65.000kr \bud\kan diskuteres ved rask handel må bort før vinteren.
Den står på Tynset i Nord Østerdalen, midt imellom Elverum og Trondheim.
Ring meg på 40094311, kan være tider jeg ikke kan ta telefonen, men legg da igjen en melding på svareren eller send meg en sms så ringer jeg opp igjen så fort jeg kan.
Sikkert glemt noe men da er det bare å ringe å spørre.
Ã…rsmod: 1992
Motor: 2.0 GTI
Km stand: 161 000.
Farge: Svart
Felger 17" Bare 1 sett
Luftfilter: Ã…pent Apexi
Eksos: Eksos anlegg ifra svendsen eksos(Forige eier fikk dette montert) Fin lyd.
EU godkjenning: Godkjent til 2012.
Interiør: Momo Ratt, ellers original.
Kontakt: Tlf. 40094311 Per Martin Aaen
Litt om bilen:
Bilen ble importert i 2005, jeg er andre eier siden da, kun blitt kjørt 8000km i mitt eie.
Nesten ikke vinterkjørt så lenge jeg har hadd den.
Lakkerte nylig opp igjen store deler av bilen grunnet 2 små lakkrust og at lakken ellers begynte å bli veldig blass så tok like greit å lakkerte opp igjen nesten hele bilen. 99% rustfri nå.
Er også nylig byttet begge front demperene, nye baklykter og hvite sideblinkere.
"Feil\mangler"
På ene sprederen har glasset fått seg en kakk av steinsprut.
Elektriske vindus heisen på passasjer siden er deffekt pga kabelbrudd, går ned men ikke opp igjen, får tvangskjørt den opp ved å ta strøm lengre frem i "systemet" (vil mest sannsynlig bli fikset før salg vis jeg får tid)
Felgene bør byttes da disse begynner å bli stygge og det er kast i ene felgen(litt risting i rattet ved kjøring i 100km\t eller merker mann det ikke) dekkene er kjørt en sessong og burde gå 2 til.
Ellers er bilen i meget bra stand og liker ikke tanken på å selge den, men må desverre pga kjøpt meg en bil til og blir kanskje boligkjøp.
Ingen heftelser.
Selges for 65.000kr \bud\kan diskuteres ved rask handel må bort før vinteren.
Den står på Tynset i Nord Østerdalen, midt imellom Elverum og Trondheim.
Ring meg på 40094311, kan være tider jeg ikke kan ta telefonen, men legg da igjen en melding på svareren eller send meg en sms så ringer jeg opp igjen så fort jeg kan.
Sikkert glemt noe men da er det bare å ringe å spørre.
Vedlegg
etter038.jpg (1.25 MiB) Vist 2071 ganger
etter036.jpg (1.44 MiB) Vist 2071 ganger
etter037.jpg (940.89 kiB) Vist 2071 ganger
Etter034.jpg (1.23 MiB) Vist 2071 ganger