Ble ingen sviker allikevel

Klarte ikke og selge denne bilen etter alt: )
SÃ¥ ender opp med en Cosworth som "bruksbil"med skilt, og den som bane/morobil(med skilt)
Har vært
sinnsykt mye hit og dit med dette prosjektet, på grunn av innbrudd og andre årsaker: /
Men har en plan for bilen, og den SKAL gjennomføres om det så blir det siste jeg gjør: )
Bilen er nå nesten helt i molekyler, siden den skal syrebades/eller natronsprayes om et par mnd: )
Ellers jobber jeg med å kutte opp og lage luftinntak til intercooler på en mest mulig diskrè men effektiv måte:)
Har laget tegninger på dette, og tror det skal funke, men om det funker i virkeligheten gjennstår å se: )
Ellers skal bagasjerommet(bak) være mulig og lette en tomme i forkant, og ned i en "trakt" som kjøler cooleren
- Sikringene skal flyttes fra motorrommet og inn i bilen, og det skal også muligens motorstyringen.
- Fuelcelltanken blir i "frunken" for og jevne ut litt balanse i vekt
- Veltebur og firepunktsbelter som skal godkjennes er kjøpt inn og skal monteres
Har heldigvis fått litt økonomisk hjelp/spons på dette prosjektet: )
Og målet er derfor 500+ hk:)
Interiøret og resten av bilen skal være ekstremt, men den skal beholde mr2 utseendet: )
Har fått prøvemontert/montert all styling, og er ferdig med å tilpasse sideskjørt og bakfanger(begge er Toms)
Frontfangeren(som er border) var det ikke fult så god passform på, så denne krever litt mere arbeid: )
Lurer også på å skjære opp luftinntaket i fronten enda større, siden denne bilen kommer til å trenge MYE luft
For de av dere som følger tråden og som jeg ikke har snakket med, så endte jeg opp med en 3sgte: )
Specs som skal kjøpes/er kjøpt:
- Turbonetics Turbo
- HKS kammer
- HKS kamdrev
- HKS regreim
- HKS Fuelrail
- HKS fuelcut defencer
- Cometic Toppakning
- Alle andre pakninger nye
- Apexi Power FC commander
- Apexi filter
- Cp smidde stempler
- Carrillo smidde råder
- Balansert veiv
- Nye sterkere rådelager
- Long headstuds
- Custom innsug
- Greddy intercooler
- NASCAR fuelcell
- Departure Eksosanlegg hele veien
- Stack dash instrument
- Aeromotive a1000 bensinpumpe
- Aeromotive bensintrykksregulato
- Aeromotive bensinfiltere
- 100 meter med stålslanger og silikonslanger:P
- Oljekjøler(ikke bestemt merke enda)
- Oil catch tank
- Fuel catch tank
- 6 kjølevifter for motor og IC
- 2 kjølevifter for radiator
-
ALT av bolter og skruer er nytt i motor
- Maskinpolert topp og andre motordeler
Wastegate skal gå ut i bakskjermen: )
Gulvet i bagasjerommet er kappet ut og erstattet med karbon og kjølevifter i gulvet, siden ICen skal ligge her
Lurer også på og skjære hull i bakskjermene og ha luftinntak her, men finner ingen pen løsning:-/
Driver også og lager kjøling gjennom bakrutene(på siden) og ned til motor: )
Farge har jeg ikke helt bestemt meg for, siden det er så mange bra alternativer: ) Ultralitefelgene er på lakkeringing, og de blir knall blå: )
Legger ved et bilde av bilen sånn den engang var: )