TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #382371  av Mr_Storbrua

Om jeg skal prøve og blande meg inn i denne samtalen vil jeg si ei jente med helst litt klær på seg er og foretrekke.. Da ser man formene til jenta mye bedre, og om de skulle ha litt og ta i så er det litt lettere og "skjule" med litt klær.. Selv mener jeg at det er bedre med litt for mye og ta i enn litt for lite.. Syltynne jenter er ikke mye sexy.. Man blir jo nesten redd for og ta i de.. :)
 #382385  av ArildM

Syltynne jenter er ikke mye sexy.. Man blir jo nesten redd for og ta i de.. :)
Enig!

Dæven hvor mye skryt Yarisen fikk på Top Gear denne uka 8)
 #382387  av lexusmann

Så episoden hvor gutta i Top Gear disser Lexus SC 430 og sier at det er en dårlig bil...noen som er enig i dette? ikke det at jeg planlegger å kjøpe en altså... :wink:
 #382390  av ke25-toyoglide

jacquelin skrev:Men de der vaskebertene vasker ikke akkurat så mye bil da. Der er vel hverandres pupper det viktigste. :lol:
Det blir jo aldri feil.....
Men bara for syns skyld....
Ei dame i senga er mer enn nok, flere så kunne eg sikkert tatt meg ei øl og sotte og sett på heller....
du jacquelin er visst den ene dama som er unntaket som bekrefter regelen.....
Det finnes bara 2 typer kvinnfolk,,,,,
De som blir sure for allt :!:
Og de som blir sure for ingenting :!:
Viss eg hadde vore singel, så hadde eg kjørt Norge på langs for å treffe deg.
Virker som et allright forbedringspotensiale.....
Men :!: bussen har nok fore for denna karen,,,, og med slike holdninger sikkert for deg og....
Stå på, og behold det gode humøret.....
Og til dere som synes at det er bedre med ei dama som har litt for mye enn litt for lite....
JAAA :!: :!: :!:
Men eg kaller det ikkje for mye....det er akkurat passe....
Og de trenger ikkje å "skjule" det bak klær.....
 #382397  av inzane2012

ArildM skrev:
Enig!

ja, lurer på om marius føler seg truffet nå :P
 #382402  av mr2storbrua

inzane2012 skrev:
ArildM skrev:
Enig!

ja, lurer på om marius føler seg truffet nå :P
Jeg tenkte faktisk også på han når de snakka om den :lol: Det er sikkert derfor han ikke har vist seg på forumet siden den episoden ble sluppet :mrgreen: Den ble i det minste ikke sendt til Irland, som de gjorde med den Porscha :wink:
 #382409  av ArildM

Hehe, bra det var flere enn meg som syntes synd på Marius når de mobbet Yaris 8)
Auris neste Nicolay så bare pass deg hehe :wink:
 #382411  av inzane2012

satt å lo godt i sofaen og såg for meg Marius godt igang med å skrive hat-mail til topgear :) hehe

men arild, jeg har ikke en hvilken som helst auris, jeg har jo executive utgaven, og det veier opp for en hver skittkasting som top gear måtte komme med :P
 #382421  av celicat23

Skal se episoden i dag. Og de kan mobbe pussy wagon så mye de vil, for det er ikke med mye stolthet jeg eier yaris uansett :lol:

Når jeg tenker meg om så gleder jeg meg faktisk bare enda mer til å se episoden.
 #382423  av inzane2012

celicat23 skrev:Skal se episoden i dag. Og de kan mobbe pussy wagon så mye de vil, for det er ikke med mye stolthet jeg eier yaris uansett :lol:

Når jeg tenker meg om så gleder jeg meg faktisk bare enda mer til å se episoden.
hehe :) er det verso'en du har da Marius?
 #382436  av celicat23

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Skal se episoden i dag. Og de kan mobbe pussy wagon så mye de vil, for det er ikke med mye stolthet jeg eier yaris uansett :lol:

hehe :) er det verso'en du har da Marius?
Yepp! Når jeg kjøpte yaris'en så var jeg på jakt etter en bil som kunne transportere støtfangere og alt annet jeg kjøpte til kosebilen. Og den MÅTTE være SÅ håpløs at jeg ikke kunne finne på og style den opp. Yaris Verso var det helt naturlige valget.

...og så er jo uansett yaris verso kulere enn porsche 911 i følge top gear, så kan jo ikke klage :lol:
 #382442  av Drafter

jacquelin skrev:Men de der vaskebertene vasker ikke akkurat så mye bil da. Der er vel hverandres pupper det viktigste. :lol:
Skjer med at hver gang du skriver "grapsne" kommenterar så er toyoglide førstemann til mølla, med unger og full pakke?? :lol:

"Regner med du bare er sånn." Tar det som et kompliment jeg, jac.
 #382450  av jacquelin

Haha Toyoglide er storsjarmør! :D Det er for lite kjærlighet i verden så. Jeg blir i så godt humør av dette forumet her! :)

Det skal du få lov til Drafter. :)
 #382474  av ke25-toyoglide

Takk....tror eg..... :?
Er nok bara kjeften og bakbeina med meg.....
Men flott at det finnes positive folk... og ihvertfall positive damer. :D
Og eg er enig i den... blir i godt humør av dette forumet.
Men dårlig oppfølging på det kjærlighetsforumet nå...dårlig gjort... :lol:
  • 1
  • 686
  • 687
  • 688
  • 689
  • 690
  • 1174