sitter og ser på pimp my ride på MTV..... og jeg må si det.. FY FAEN og de ødelegger bilene de får tak i , 9 av 10 biler får meg til og spy pastellfarger 

EXS skrev:de bygde en med 800hk som gikk på biodiesel, eieren vraka den visst dagen etter han fikk den tilbakeHaha, så de gjør da faktisk noe med motoren også da: ), så en episode igår der de bygde en ford med 500hk... til en ung jente
ke25-toyoglide skrev:Takk....tror eg.....Kjeft og bakbein? Hehe. Åjada man må være positiv. Så mye dritt som er i verden, må man finne det gode der man kan.![]()
Er nok bara kjeften og bakbeina med meg.....
Men flott at det finnes positive folk... og ihvertfall positive damer.![]()
Og eg er enig i den... blir i godt humør av dette forumet.
Men dårlig oppfølging på det kjærlighetsforumet nå...dårlig gjort...
jacquelin skrev:Akkurat DET stopper ingen av oss andre her fra å legge ut om tingke25-toyoglide skrev:Takk....tror eg.....![]()
Er ikke så mye som skjer med meg som andre enn akkurat meg selv syns er interessant tror jeg
jacquelin skrev:Hehe kjeften og bakbeina . betyr ca..... eg er stor i kjeften....men hadde ei dama tatt meg på ordet hadde eg sprunge til eg drukna i skosvette.....ke25-toyoglide skrev:Takk....tror eg.....Kjeft og bakbein? Hehe. Åjada man må være positiv. Så mye dritt som er i verden, må man finne det gode der man kan.![]()
Er nok bara kjeften og bakbeina med meg.....
Men flott at det finnes positive folk... og ihvertfall positive damer.![]()
Og eg er enig i den... blir i godt humør av dette forumet.
Men dårlig oppfølging på det kjærlighetsforumet nå...dårlig gjort...Haha! Er ikke så mye som skjer med meg som andre enn akkurat meg selv syns er interessant tror jeg, så har ikke så mye å dele. Men jeg skal prøve å følge opp hvis du starter.
jacquelin skrev:Hehe åja, så du er blitt pinglete med årene? Det er nok ikke bare jenter som er vanskelig å skjønne seg på! Holder på med en, innimellom troor jeg at jeg skjønner hva som skjer, og innimellom skjønner jeg overhode ikkeno.Tja pinglete vett eg ikkje, er vel mer respekt for kjerringa....og hva eg forventer i retur....Skal tenke på om jeg vil komme med grisete detaljer, eller.. nei overflatiske detaljer blir det. Evt.