TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #382800  av 2r-e-rik

Drafter skrev:
2r-e-rik skrev:
Drafter skrev: Der ser du 2ern erik!
Du har absolutt ingenting å skjemme deg over!
Ikke gi opp, du vet vi støtter deg :wink:
så søtt av deg... vil du ha besøk i løpet av helga kansje?
Gjerne det :P
Passer det imorgen?
Kommer litt annpå hva du kjører og!
kjører stor hvit volvo så jeg får ass fista deg skikkelig...
 #382802  av inzane2012

rolig nå gutter... pass på språkbruken littegrann... foreslår at både du drafter og 2r-e-rik slutter med tullet deres og heller går over til å snakke om det topicen handler om, så slipper jeg og eller noen av modsa og begynne å moderere tråden...
 #382811  av ArildM

Kaller dere meg homofob? :lol: Har ikke noe i mot skeive folk, har fått utfordret holdningene mine og kommet langt på vei siden dama mi ble skeiv, selv om jeg skal innrømme at jeg ikke hadde de beste holdningene som Nordlending oppvokst i ei bygd der ingen var skeive før de flytta.

Har også kamerater som er skeive og det er ikke noe problem å forholde seg til disse, hvorfor skulle det være det? Som x'n min sier, selv om du er skeiv har du ikke lyst på alle av samme kjønn i hele verden, like mye som at vi streite ikke har lyst på alt av motsatt kjønn. Blir ganske egoistisk å tro at alle som er homo har lyst på deg :lol:

På den seriøse siden blir denne tråden strekt vurdert å bli gjort til en "members only" tråd, håper dere skjønner hvorfor 8)
 #382842  av jacquelin

:lol: Her var det mye dis! Men jeg må bare spørre som den uvitende jenten jeg er, er ass fisting vanlig? Jeg bare spør, ikke meningen å være frekk. :)
ke25-toyoglide skrev:Tror me kan være enige om at alt under 2, er en kjapp en......
Korrigering : trodde det var timer dere snakket om eg..... glem det, bara fortsett dere.
Ikkje løye dere er missfornøyd med sexlivet deres......
*liker* Skjønner at du er gift! :D
 #382844  av Drafter

jacquelin skrev::lol: Her var det mye dis! Men jeg må bare spørre som den uvitende jenten jeg er, er ass fisting vanlig? Jeg bare spør, ikke meningen å være frekk. :)
ke25-toyoglide skrev:Tror me kan være enige om at alt under 2, er en kjapp en......
Korrigering : trodde det var timer dere snakket om eg..... glem det, bara fortsett dere.
Ikkje løye dere er missfornøyd med sexlivet deres......
*liker* Skjønner at du er gift! :D
ikke jeg
 #382863  av 2r-e-rik

bose skrev:livet mitt har lært meg, hvorfor satse så hardt på noe som mest sannsynlig ender med tårer og helvete uansett..?
ohh... du skulle bare vist hva jeg har vært igjennom med toyota'en min.. kan jeg få gråte litt i armkroken din??
 #382864  av hmsilset

bose skrev:livet mitt har lært meg, hvorfor satse så hardt på noe som mest sannsynlig ender med tårer og helvete uansett..?
Du finner ei budeie i valdres :D Lover deg at du ikke vil angre.
 #382866  av 2r-e-rik

hmsilset skrev:du finner ei budeie i valdres :D Lover deg at du ikke vil angre.
snakker vi god å rund med boggi aksel rompe??

ellers er det mye fint ifra asia.. en kompis har funnet seg ei fra filipinene som veier fler og femti kilo...
ikke engang lady boys veier over 60...
 #382867  av hmsilset

2r-e-rik skrev:
hmsilset skrev:du finner ei budeie i valdres :D Lover deg at du ikke vil angre.
snakker vi god å rund med boggi aksel rompe??

ellers er det mye fint ifra asia.. en kompis har funnet seg ei fra filipinene som veier fler og femti kilo...
ikke engang lady boys veier over 60...
Budeier er vel slanke også nå for tiden :D Hehe, jeg bryr meg ikke så mye om vekt.Om ei jente er 50 eller 80 kg, så er det alikevel andre ting som er viktigere.Hvist det er ei slank ei med verdens fineste kropp så har det ingenting å si om hun ikke har glimt i øyet+ mye mere :)
 #382868  av Haugrud

hmsilset skrev:
Ja, det er ikke vanskelig her oppi:D
 #382869  av hmsilset

Haugrud skrev:
hmsilset skrev:
Ja, det er ikke vanskelig her oppi:D
;) Er derfor jeg lager til ett lite treff der. Om bose får seg dame der betyr det 2 inntekter og dermed mere penger til bil :D
 #382870  av inzane2012

hmsilset skrev: ;) Er derfor jeg lager til ett lite treff der. Om bose får seg dame der betyr det 2 inntekter og dermed mere penger til bil :D
DET skal du faen ikke si for sikkert ;) kan lett vere at ho er mer kravstor enn bilen ;)
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 77