AV det jeg har sett av tidligere mr2 i sølv \ grå kler nok sølvgrå bilen veldig bra. Jeg ville kanskje gått for en litt lysere nyanse, evt fått blandet i en annen farge i klarlakken, så du får et skjær av feks rødt\grønt\blått
Halve problemet med å velge farge er jo at det finnes så mye å velge i. Men når du først skal lakkere hele bilen, og du ikke vil få noen fargeforskjell i dører, panser osv, i foprhold til gammel farge på bilen, så burde du jo gå for noe litt spesielt og oppsiktsvekkende.
En ting som er verdt å ha i tankene: I og med at deler av bilen lakkeres til forskjellige tidspunkt er det nesten umulig å treffe fargen 100% likt hver gang. Noe som kan resultere i fargeforskjell mellom karosseriet, dører og skjermer.. Som du nevnte tidligere i tråden, jo mørkere farge, desto mindre vil forskjellene synes. Men den gråfargen er jo ikke spesielt mørk?
Ellers finnes det jo noen fine tvspill hvor mr2en er med, og hvor man kan lakkere bilen i en trillion forskjellige farger, nyanser og lakktyper. Forza 3 er et godt eksempel.
Du må gjerne slå på tråden og ta deg en tur over til meg, hvis du har lyst. Så kan du få prøvd trehundreogørten forskjellige farger på mr2en på en tvskjerm
Legger ut noen bilder av litt mørk lakk i tråden din for insiprasjon og ideer

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.