TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #383187  av mr292

mx5 er i mine øyne en morsom bil. plassen i den er et stoort minus, selv er jeg ikke noe stor, men synes sittestillinga ble "hemmet" p.g.a lite plass, selv er jeg ikke noe stor og har ikke noe slikt problem når jeg sitter i mr2'n.

nå har jeg riktignok bare prøvd en mx5 og den hadde ettermonterte sportsseter av billigste type. hard, brei og ukomfortable, ble så trangt at døra tok borti setene.
 #383195  av celicat23

ArildM skrev:MX5 er vel ikke aktuelt?
Ligger vel en Sort høyrerattet turbo til salgs her på forumet, virket som om den var i god stand?
Skulle jeg hatt en MX5 så hadde det kun blitt for å parkere den vedsiden av yaris'en, sånn at yaris'en ser skikkelig macho ut :D

Stresser ikke så alt for mye med det her, for alle fornuftige stemmer sier at det er helt meningsløst. Men fy faen som jeg savner å brenne ut en cd med noe fet musikk, og ta kosebilen ut av garasjen for en cruisetur ut i sommernatta med vinduene nede. Det blir liksom ikke helt det samme med yaris'en :lol:
 #383215  av inzane2012

celicat23 skrev:
ArildM skrev:MX5 er vel ikke aktuelt?
Ligger vel en Sort høyrerattet turbo til salgs her på forumet, virket som om den var i god stand?
Skulle jeg hatt en MX5 så hadde det kun blitt for å parkere den vedsiden av yaris'en, sånn at yaris'en ser skikkelig macho ut :D

Stresser ikke så alt for mye med det her, for alle fornuftige stemmer sier at det er helt meningsløst. Men fy faen som jeg savner å brenne ut en cd med noe fet musikk, og ta kosebilen ut av garasjen for en cruisetur ut i sommernatta med vinduene nede. Det blir liksom ikke helt det samme med yaris'en :lol:

Jeg syns jeg ser det!! haha, du Marius kjører rundt i yarisen midt på natta med musikken på full guffe, huet ut av sideruta og synger med for fulle mugger !! :D :lol:
 #383343  av inzane2012

det gjorde seg med ei lite trenings økt ja :) merker at jeg ikke har så vondt i kneet mitt lenger og, så har vertfall fått en positiv endring uttav detta slitet, selv vekta fortsatt står på det samme 3sifra tallet...
 #383376  av Drafter

celicat23 skrev:Er det barnslig å få ei til og ringe "en kunde", som tilfeldigvis jobber hos en møbelforhandler, og heter Lene Stol ? Ei på jobben gjorde det. Pure genious.

Sist jeg så denne fargen...
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26907679

...var når en av bikkjene våre hadde diare. Classy farge.
ingenting er barnslig (for meg) takk for tipset! :D
hvorfor skal du ringe egentlig?

bilfargen var ikke så ille som du skal ha det til.. selvom jeg har sett penere..
 #383380  av celicat23

Drafter skrev:Frekk? :cry:
Nei, jeg gidder bare ikke å sitte legge ut om jobben i høyt og lavt her for det passer dårlig. Og de 8 timene jeg er der er mer enn nok, om jeg ikke skal måtte bruke fritiden på å snakke jobb også :wink:
 #383392  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:har alltid lurt på dette, hva jobber du egentlig med Marius?? ;)
Mhm. Glad i deg også :D
det lille jeg har fått med meg, så kan jeg se for meg at du er en person jobber i ett sånt avlukke inne i ett kontorlandskap, noe med regnskap eller noe i den duren, der du må ha på deg skjorte og slips til jobben hver dag, bortsett når på fredagene, for da er der casual friday på arbeidsplassen din :)

ser egentlig litt for meg at du har det sånn som hovdepersonen i Wanted filmen hadde det i starten ;)
 #383393  av mr2storbrua

Tror han egentlig jobber for BT og gir de alle opplysningene om bilene våre. Grunnen til at han skulle ringe Lene Stol var fordi han trengte en ny lenestol til å drive dank i. :lol:
 #383403  av celicat23

inzane2012 skrev:det lille jeg har fått med meg, så kan jeg se for meg at du er en person jobber i ett sånt avlukke inne i ett kontorlandskap, noe med regnskap eller noe i den duren, der du må ha på deg skjorte og slips til jobben hver dag, bortsett når på fredagene, for da er der casual friday på arbeidsplassen din :)
Sitter å trykker foran en pc med 2 skjermer i kontorlandskap ja :lol: Takk og pris så er det fritt hva du vil ha på deg her, eller så hadde jeg fått mark. Er for ett transport/spedisjonsfirma, og sitter med import fra ett par land.
  • 1
  • 690
  • 691
  • 692
  • 693
  • 694
  • 1174