Når jeg blir rik skal jeg ansette marius som min personlige sekreatær..
celicat23 skrev:Kinky. Kommer ikke til å få gjort noe du da. Bare borte på pulten min å flørte hele dagen. Skal gå truseløs for deg å "miste" ting, så jeg må bøye meg frem å plukke de opp så du får en titt på hårete kaviarstjerna *fnis*Nå ble jeg gira.. <3
Drafter skrev:NÃ¥ ble jeg gira.. <3Ja, faen, det skal vel lugge litt!!!?
uh, HÃ¥rete....?
celicat23 skrev:Liker nyklept plen på den jeg skal kjøre over..Drafter skrev:Nå ble jeg gira.. <3Ja, faen, det skal vel lugge litt!!!?
uh, HÃ¥rete....?
Drafter skrev:Liker nyklept plen på den jeg skal kjøre over..Tøs! Du tar det som du får det!
Er jo ikke no digg at du ser ut som en skutt ælj heller da..
celicat23 skrev:+1 på den celicat23, nye Tron filmen var veldig bra..så premieren jeg...Drafter skrev:Liker nyklept plen på den jeg skal kjøre over..Tøs! Du tar det som du får det!
TRON LEGACY var kul.
celicat23 skrev:når man blir i din alder gjør man det...Drafter skrev:Liker nyklept plen på den jeg skal kjøre over..Tøs! Du tar det som du får det!
TRON LEGACY var kul.
Drafter skrev:når man blir i din alder gjør man det...Bedre å få noe, enn ingenting....
celicat23 skrev:sier han som ikke ville ha seg med ei kjerring fordi det var 15min å gå heim igjen etterpåDrafter skrev:når man blir i din alder gjør man det...Bedre å få noe, enn ingenting....
inzane2012 skrev:sier han som ikke ville ha seg med ei kjerring fordi det var 15min å gå heim igjen etterpåHysj, jeg prøver bare å mobbe han som må blåse opp dama si
celicat23 skrev:Er det bare hos meg det er noe galt, eller har felg import valgt en HELT uleselig font ??Funker fint her så vidt jeg kan se...
http://www.felgimport.no/wip4/product_d ... 7839&size=
celicat23 skrev:spør mammaen din marius, spør mammaen dininzane2012 skrev:sier han som ikke ville ha seg med ei kjerring fordi det var 15min å gå heim igjen etterpåHysj, jeg prøver bare å mobbe han som må blåse opp dama si