TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #383509  av celicat23

Drafter skrev:
celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:sier han som ikke ville ha seg med ei kjerring fordi det var 15min å gå heim igjen etterpå :P
Hysj, jeg prøver bare å mobbe han som må blåse opp dama si :lol:
spør mammaen din marius, spør mammaen din 8)
Hun døde i november så det blir litt vanskelig.
 #383510  av celicat23

mr2storbrua skrev:
celicat23 skrev:Er det bare hos meg det er noe galt, eller har felg import valgt en HELT uleselig font ??

http://www.felgimport.no/wip4/product_d ... 7839&size=
Funker fint her så vidt jeg kan se...
Hm. I teksten hvor det står størrelse og impress på felger her hos meg så er det en helt elendig font av typen løkkeskrift, så det er helt umulig å lese her i vert fall.. Kanskje noen av utvidelsene i firefox som kødder det til.
 #383519  av ArildM

Haha, litt av en skrift du får ja :lol:

Har brukt den siden før jul og det eneste må vel være et par addons som ikke funker (som vanlig når det kommer ny Firefox), men har funnet alternativer som er like bra.
Bøggs? Tja, kart.gulesider.no har ikke fungert, men ser det fungerer nå i lanseringskandidaten.
Ellers så kan jeg vel ikke si noe annet enn at FF4 er helt konge 8) Litt tilvenning og så blir den perfekt 8)
 #383528  av celicat23

Noize.. Jeg prøvde nye internet explorer, og den er rask den også. Men jeg klarer meg ikke uten noscript og hva nå enn disse som fjerner annonser fra sider heter som jeg ikke husker nå i farta. Og nå som folk har fått inn sandybridge hovedkort igjen så sliter jeg daglig med å ikke kjøpe meg ny pc :mrgreen:
 #383531  av ArildM

+1 på den. Har sykt lyst på en 2600K CPU og 8-16Gb ram, blir jo bare 5000,- for en sånn oppgraderingspakke (hovedkort, cpu, ram) :shock:
 #383533  av celicat23

Seks kjerner i7 har jo også blitt fin pris på, men ser ikke poenget når i7-2600 stort sett er på toppen av alle charts hos tomshardware. Det eneste jeg egentlig venter på er å få bestemt meg om jeg skal drive å ta bilder i sommer eller ikke. Skal jeg så er det ett poeng med å oppgradere pc'n. Skal jeg ikke så trenger jeg ikke noe raskere enn det jeg allerede har (q9650 som går på 3,32ghz) for å surfe på nett og se film liksom.. Men for redigering så hadde det vært kjekt med noe enda raskere.
 #383541  av ArildM

Har en Q9450 på 3.2Ghz luftavkjølt og dønn stille, aldri så mye som hikket. Oppgraderte den med SSD og 8Gb ram og den holder i massevis til alt jeg bruker den til. Så jeg sitter litt på samme gjerde, 2600 prosessoren er uten tvil rå, men trenger jeg det? Neeh, strengt tatt ikke.
 #383566  av lexusmann

kunne tenkt meg iMac jeg, men det er jo mye dyrere enn å oppgradere den gamle HP'n(4 år) jeg har...tror det blir et lite dilemma for meg framover...kanskje det blir en eple maskin til sommeren, hehe... :wink:
 #383576  av Scotty

Hatt iMac i litt over et år.. beste datamaskin jeg har kjøpt ;) Hadde stor interesse noen år med maskinvare, bygge PCer, benchmarke/overklokke.. og alt det der. Mista noe interessen, alltid frista med Mac, så da ble det en 27" iMac (2.66GHz firekjerner i5, 4GB minne, 1TB HDD, ATI Radeon HD 4850 512MB, osv). Betalte ca 17 tusen. Bruksområde er nettsurfing, bilderedigering(Photoshop), Videoredigering(final cut express) og video.. alt går uten hint til problem. Skjermen er helt utrolig god, svært godt brukergrensesnitt, design, ytelse.. kan fortsette i evigheten med skryt, har ikke noe som helst negativt å si om iMac. Den er forøvrig like rask(ca 2 sekunder oppstart fra sleep) som dagen jeg kjøpte den, aldri formatert eller reinstallert noe.
 #383579  av lexusmann

Nå trenger ikke jeg 27 tommeren da, klarer meg fint med 21, 5...blir uansett større enn den jeg har nå, som er 19"... :wink:
 #383620  av inzane2012

såg en jævlig kul film i går som kan anbefales :P
Four Lions heter den, handla om en gjeng muslima som planlegger selvmords angrep i London.
Er en komedie, så er mye morro i den :)
 #383624  av Drafter

inzane2012 skrev:såg en jævlig kul film i går som kan anbefales :P
Four Lions heter den, handla om en gjeng muslima som planlegger selvmords angrep i London.
Er en komedie, så er mye morro i den :)
Uansett synes jeg ikke det er så mye å spøke med..
Spesielt ikke når det kommer til sånn drit av en religion som kalles "muslim"
 #383632  av EXS

tror aldri jeg har sett så lite trafikk på forumet som det siste døgnet...... eller er det klubblederene som har forandret på noen parameter?

eller har folk plutselig fått et liv :lol:
  • 1
  • 692
  • 693
  • 694
  • 695
  • 696
  • 1174