TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #383832  av MRPETTER

Mr2en din er farlig lik en av mine favoritt mr2er: )
Bare å få på noen enda feiter felger, senke den og fjerne emblemene så er de vel så og si like: )
Steike fin mr2 du har: )
Bilde
 #383848  av ad92

Tar jeg ikke feil så har jo den mr2n en ganske syk motor og :)

pent med orginal mr2
 #383856  av magnesmurf

MRPETTER skrev:Mr2en din er farlig lik en av mine favoritt mr2er: )
Bare å få på noen enda feiter felger, senke den og fjerne emblemene så er de vel så og si like: )
Steike fin mr2 du har: )
Takk for det :wink: Felgene mine er jeg såpass glad i at de byttes ikke ut. Jeg skulle gjerne hatt bredere felger bak, men det fantes ikke med mitt desgin.
Senk har blitt vurdert, men forkastet av flere grunner. Det er diskutert ganske tidlig i denne tråden. Går mest på brukervennlighet.

Emblemene er halvveis fjernet og halvveis skiftet ut. Vil gjerne ha midship emblemet i front, da dette skiller bilen ut litt. Bak er alt untatt toyota emlembet tatt vekk. Kan ikke fjerne det, da jeg i så fall må sveise igjen hullene til det og lakkere hele bakluken. Det er uforholdsmessig dyrt :wink:
 #383866  av inzane2012

ja du er en sta person du Magne :) men er nok sikkert derfor bilen din ser så bra ut som den gjør :)
 #383867  av Andrepedersen

Den vinga på den avbilda bilen såg feit ut, hvilken er det?
 #383873  av magnesmurf

Ser da ut som samme vingen som sitter på min. Orginale 94-96 modell vingen.
 #383874  av magnesmurf

inzane2012 skrev:ja du er en sta person du Magne :) men er nok sikkert derfor bilen din ser så bra ut som den gjør :)
Jeg er ikke sta. Jeg er bare veldig bestemt på hvordan ting skal være og ikke være :wink: :lol:
 #383875  av celicat23

magnesmurf skrev:
inzane2012 skrev:ja du er en sta person du Magne :) men er nok sikkert derfor bilen din ser så bra ut som den gjør :)
Jeg er ikke sta. Jeg er bare veldig bestemt på hvordan ting skal være og ikke være :wink: :lol:
Takk og pris. Er alt for mange tåplige "hvilke felger/styling syns dere jeg skal kjøpe til bilen min?" tråder. Det er DIN bil. Det er DU som skal like den. Stå på.
 #383886  av magnesmurf

For all del fint å få høre hva andre synes. Men er ikke alltid man må rette seg etter det :wink:
 #383894  av magnesmurf

En liten update på bilen, selv om det ikke skjer så mye.

Frontleppa er av for N'te gang. Prøver å få den til å passe, men det vil den ikke. Den er for kort både i for- og bakkant. Se bilder. Gir snart opp hele greia og fester den riktig i bakkant og gir f i hvordan det set ut foran..

Bremseskivene er blitt forsinket fra kollevold, sammen med felgene til imprezaen. Utrlolig at det skal ta over to måneder å få tak i et par bremseskiver og noen felger :evil:

Neonlys ble vellykket montert inntil forsterker. Platen med vindu i ble ikke noe særlig etter at vinduet ble felt inn i plata. Får se om jeg lager ny plate etterhvert..

Har bestilt mdf plate fra maxbo for å gjøre et nytt forsøk på basskassene som tidligere ble lagt ut tegninger av her på forumet. Disse er utrlolig kompliserte å lage, så det blir et prosjekt som strekker seg over litt tid...

Bilder av frontleppa som viser hvordan det så ut før jeg tok den av idag:
Vedlegg
CIMG1623.JPG
CIMG1623.JPG (191.1 kiB) Vist 583 ganger
CIMG1621.JPG
CIMG1621.JPG (182.27 kiB) Vist 583 ganger
CIMG1620.JPG
CIMG1620.JPG (193.79 kiB) Vist 583 ganger
 #383904  av Andrepedersen

Den var ikke san før lakking? og har det blitt oppvarmet etter lakk?
 #383919  av magnesmurf

Andrepedersen skrev:Den var ikke san før lakking? og har det blitt oppvarmet etter lakk?
Den passet mye bedre før lakkering, og ble varmet sammen med fangeren for herding av lakk. Det virker alikevel som om frontleppa har krympet, da fangeren passet perfekt på bilen og leppa er for liten i alle kanter i forhold til fangeren.
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 103