EXS skrev:tror aldri jeg har sett så lite trafikk på forumet som det siste døgnet...... eller er det klubblederene som har forandret på noen parameter?-1 meg på den siste der!
eller har folk plutselig fått et liv
EXS skrev:tror aldri jeg har sett så lite trafikk på forumet som det siste døgnet...... eller er det klubblederene som har forandret på noen parameter?-1 meg på den siste der!
EXS skrev:tror aldri jeg har sett så lite trafikk på forumet som det siste døgnet...... eller er det klubblederene som har forandret på noen parameter?nei tror ikke det, på noen av tingene
inzane2012 skrev:såg en jævlig kul film i går som kan anbefales+1 Den var hilarious
Four Lions heter den, handla om en gjeng muslima som planlegger selvmords angrep i London.
Er en komedie, så er mye morro i den
inzane2012 skrev:ja, di er ikke billige nei, jeg spurte på pris begge bærearmene og di to andre staga som hører til hjulopphenget samt foringer og bolter, kom på ca 9500kr til sammen...Fant det samme staget to steder i statene til 56 dollar.. Helt likt som på tegningen til toyota..
inzane2012 skrev:jævlig kult om det sant dadet er jo eksamensoppgave helvette da, kjenner igjen sånne ark -.-men har litt vanskeligheter med å tro på det
inzane2012 skrev:syns du kan legge inn ett godt ord for meg, hadde vært digg å fått tatt fagbrevet på en sånn båthvis det er skipselektriker du skal bli, så skal vi nok ordne det
kvass_st215 skrev:skipselektriker står ganske høyt oppe på ønskelista ja, vanlig husinstallatør står rimelig langt nede, trakke rundt og montere stikk kontakter, lysbrytere og den slags tror jeg ikke er noe for meginzane2012 skrev:syns du kan legge inn ett godt ord for meg, hadde vært digg å fått tatt fagbrevet på en sånn båthvis det er skipselektriker du skal bli, så skal vi nok ordne det