TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Karbonfront

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #383952  av ad92

Spørr predator, han har en carbon leppe som jeg ikke husker hva heter, greddy mener jeg på :) om du snakker om en hel frontfanger i carbon tror jeg du bare finne border sin ja, har ikke sett noe annet jeg hvertfall :)
 #383990  av inzane2012

spørr stiansen her på forumet om hvor di fikk tak i all karbonen til supraen, mulig di folka kan ordne til mr2 og?
skal du bruke denne til banekjøring eller for "show"? bare lurer siden du sa du sikkert kom til å kverke noen fronter iløpet av sesongen ;)

skulle vert etterforsker jeg :)

http://www.hpcomposites.no/
kontakt disse her, mener det var disse som tok jobben med carbonsupraen til tevodekk :)
 #384004  av MRPETTER

inzane2012 skrev:spørr stiansen her på forumet om hvor di fikk tak i all karbonen til supraen, mulig di folka kan ordne til mr2 og?
skal du bruke denne til banekjøring eller for "show"? bare lurer siden du sa du sikkert kom til å kverke noen fronter iløpet av sesongen ;)

skulle vert etterforsker jeg :)

http://www.hpcomposites.no/
kontakt disse her, mener det var disse som tok jobben med carbonsupraen til tevodekk :)
Vet om de der: ) men er mest interesert i noe som er ferdiglagd: )
Skal bruke denne bilen til litt av hvert egentlig: ) både banekjøring og etter vanlig vei: )
 #384031  av inzane2012

skjønner den, sikkert blitt en del dyrere å få di til å lage en frontfanger ved å bruke den orginale som form...

mulig det bare var søvnmangelen som tok meg i natt, men satt faktisk tenkte at det hadde vert dritkult å fått dem til å støype nytt panser, framskjermer, sideskjørt og frontfanger i karbon til aurisen min ;) hehe
 #384088  av ad92

Helstøpt og mye sparkel på en DD eller en banebil er for mye arbeid som går til helvette :lol:

En skikkelig baneracer burde vell ikke ha noe spesielt med styling egentlig :) må jo satse for å lære
 #384094  av MRPETTER

ad92 skrev:Helstøpt og mye sparkel på en DD eller en banebil er for mye arbeid som går til helvette :lol:

En skikkelig baneracer burde vell ikke ha noe spesielt med styling egentlig :) må jo satse for å lære
En skikkelig banebil skal være akkurat sånn man vil ha den selv :wink:
 #384102  av ad92

nei, kan ikke kjøre rundt i en bil man liker selv vist jeg ikke liker den!!!

neida, men carbon front er vell litt dyrt å leke i sandkassa med? men blir vell litt showbil også! du ska vell ha sann genial front der man klipser av å på lett som ingenting ? missunder den løsningen veldig av å til :evil:
 #384110  av hmsilset

Det beste er å bruke pengene på det som ikke er i plast eller glassfiber fra før av. Banekjøring er vel det minst krevende og skadelige i mine øyne, og gir minst skader på karosseri :) Skjønner overhodet ikke alle som skal kjøre helt på grensa og helst litt over med "vanelige" biler. Har fått sleng og nesten snurra på acr selv, men det var andre runden tipper jeg.Har det like morro med å kjøre 5 sek treigere enn hva jeg kunne klart.