TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gul MR2 "Limited Edition" pÃ¥ Aukra.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #384112  av mr292

Daffalure skrev:Jeg som er eieren av bilen, har hadd den i snart 2 år nå :) den har stådt utenefor toyota der en liten måned etter at en idiot kræsjet inni meg en tidlig lørdagskveld i november. Ganske så stygge vinterfelgene ja:P mener med at du hadde slitt ræva av deg for å få start på bilen din?
vel, jeg var usikker på ledningsrekkefølgen på signalkablene inn til fordeleren, smugtitta litt på din for å se hvordan det skulle være, så det hjalp meg virkelig.
 #384120  av Daffalure

hahah, bra at den gjorde litt nyte for seg når den sto der ukjørbar :D var det din som sto parkert på baksiden der også eller? mener jeg så en rød mr2 med mye snø på da jeg henta min:)
 #384241  av Daffalure

samme med min å, godt å høre :) skal begynne på den når jeg kommer hjem offshore, skal bytte framskjer, dempere, fjærer, rep set bremser, grøftelys,lakkere bilen, og i tilegg muligens ta en titt på motoren ;) så det ser jeg virkelig fram til og få den klar til sommeren :D
 #384246  av Daffalure

blir nydelig dette skal du se :D nja, bruker å dra ut på byen iblandt :) kommer fra Averøya som er ved siden av Krsund, blir vell mange turer oppover når jeg får bilen i stand ;)