TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kjenner til denne hvite mr2en som er tilsalgs?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #384216  av predator

Forklaringen kan jo være rimelig enkel da.
Min foreksempel. Eneste feilen på min no for tiden, er at speedsensoren er gått (Har en ny liggende) og da teller jo ikke km'ene.
 #384254  av celicat23

predator skrev:Forklaringen kan jo være rimelig enkel da.
Min foreksempel. Eneste feilen på min no for tiden, er at speedsensoren er gått (Har en ny liggende) og da teller jo ikke km'ene.
Personlig kjøper jeg ALDRI en bil hvis DET skal være forklaringen på hvorfor bilen har gått så lite: åh du skjønner speedometeret har ikke virka. Sånt er bare SKIKKELIG tvilsomt.
 #384257  av ad92

Er jo fullt mulig at det er en logisk forklaring på hvorfor den er kjørt så lite!

Min også ble kjørt enormt lite hos forgie eier, svogern solgte den for 120 000, 15 000 km og 4 år senere kjøper jeg den for 55 000! :) SCORE
 #384259  av predator

celicat23 skrev:
predator skrev:Forklaringen kan jo være rimelig enkel da.
Personlig kjøper jeg ALDRI en bil hvis DET skal være forklaringen på hvorfor bilen har gått så lite: åh du skjønner speedometeret har ikke virka. Sånt er bare SKIKKELIG tvilsomt.
Jeg har ikke hatt min så lenge at jeg kan ha kjørt verden rundt akkurat.
Jeg har kjørt omtrent 200-220 mil siden jeg kjøpte den jeg da. Og det kommer jeg til å si til han som kjøper bilen. At han må blusse på de mila på telleren for å finne den egentlige km standen.
 #384266  av FireWalk

sindrejl skrev:Spør for ei venninne, noen som kjenner til denne bilen? Later til å være et godt kjøp.. Anbefalte enten denne eller høyraratta sorte Mr2 turboen tilsalgs

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26492355

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27217568 sort mr2 turbo (tror denne har skiftet mange eiere i det siste)
Er det marianne vi snakker om? he he :)