kan skjønne at mange ikke er helt fan av det helrøde interiøre mitt, men synst bilen er såpass "skrikende" ellers at det passer inn
venter på sommeren da pengene begynner å rulle inn, har igrunn planalagt hele interiøret for lenge siden, blir litt for detaljert kanskje til å legge ut nå. På mr2oc er det produksjon av skinninteriør på gang, en vendor der som lager dashbord, hele dørene, midtkonsoll og oppbevaringsboks i skinn med røde sømmer for ikke så alt for mye penger
Speedoskiver fra speedhut, trd girkule, tuv godkjent ratt å annet smådill blir nokk handlet inn etterhvert

pluss en dobbel din spiller.
Alcantara stoffet på setene begynner å bli så som så (skal prøve å steame dem snart) vist ikke de blir bra nokk blir de skinnseter med røde sømmer og mr2 logo i nakkestøttene! skal prøve å se om jeg klarer å få tak i noen orginale recaro fra mr2 ! det hadde virkelig gjort seg siden de er sjelden her til lands
MR2MK2dash-01.jpg (142.68 kiB) Vist 4099 ganger
Har igrunn ganske store planer for bilen rent kosmetisk å utseende messig, går ut av skolen til sommeren å kan endelig begynne å bruke penger! som sagt så blir ikke noen av desse planene realisert før vinterstider da jeg planlegger å spare opp en god del penger å bare kjøpe inn alt på en gang, motoren blir nokk "bare" en beams i første omgang, så blir den nokk NA trimmet i løpet av 2012

motor, bremser, interiør deler osv kommer også til vinteren!
men første prioritet akkurat NÅ er å få den på skilt så den faktisk kan kjøres

penger er ikke problem om man er villig nokk så denne bilen skal nokk få en real shine up gjennom dette året!!

Høres kanskje ut som jeg bare ramser opp en del ting jeg har lyst på, men dette skal realiseres, men ikke med det aller første

skal nyte våren og sommeren før det blir gjort noe nevneverdig på den !
må også presisere at jeg liker arbeidet du har lagt ned i gt4n din "andrepedersen", det varmer sjela å se en legendarisk toyota bli restaurert!