TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #384183  av ke25-toyoglide

Om du er relativt ny og har relativt få innlegg, så er du hjertelig velkommen her,,,,,,,
SELV om du har hatt Stjernelada (mercedes)-----Ã¥kramerce (opel)------------ og forbannelser og reparasjoner daglig. (ford)
Så har du nå sett lyset, og er hjertelig velkommen.....
Selv om du er utro, og velger en annen bil enn Toyota senere, så vil du alltid ha Toyota som et hjertebarn.
 #384300  av Noxan8

jeg har kommet opp med et livsmotto oppi all denne sørpa jeg er i for tiden, En gang TOYOTA, alltid TOYOTA. viser seg at de er mer stabile, snillere, blidere og bedre en hva et kvinnfolk noen gang kan være... bare så synd det ikke går an å sove sammen med den på noen lettvint måte...

men hvis jeg skal gi en oppdatering på hvordan ståa er nå,, så bør du som leser se vekk, med mindre du er sympatisk:P

ting er fortsatt meget tungt, har snakket med noen som kjenner (må vel lære meg å si x'n nå).
virker som hun har det mye bedre uten meg, og at hun ikke vil ha noe serlig mye mer med meg å gjøre, hvilket sårer desto mere, fordi, som alle som har og/eller er seriøst glad og forelsket i noen, så vil en jo ikke gi slipp, og sist jeg pratet med henne (altså, x'n) så virket det som hun ville ha meg tilbake osv, men ut i fra det jeg har fått høre og de jeg har snakket med virker alt det hun har sagt så langt som en løgn... jeg begynner i grunn å tro at hun har lat forholdet vårt forfalle med viten og vilje for å komme seg unna... og tilfeldig vis blitt perlevenn med karen hun var sammen med før hun ble sammen med meg, de skulle visst nok på TOPGEAR sammen... det er nå ca 17 dager siden det ble slutt, og det må seriøst være de 17 lengste dagene jeg noen gang har opplevd, og det har ikke gått 10 minutter i løpet av en dag uten at jeg tenker, lengter og savner henne, Kan noen her vær så snill å skyte meg??? snakker om kaos i helve***E, eller, oppi hue mitt iværtfall....
 #384321  av Noxan8

setter pris på det Drafter

Ser du er inne på flere pungter jeg kjenner meg godt ijenn i, men igjenn, gi opp?
der jeg er nå, eller dit jeg er på vei gjør at jeg blir en person ingen vil ha noe med å gjøre, jeg har hvor mange fail's bak meg? og her snakker vi seriøse forhold som har gått rett vest, enten pga meg, jenta eller som nå, sammen. så tilbake til gi opp? ja takk... nå vil ikke jeg ha noen leksjon om hvor mye emo kids suger osv osv osv osv, hørt det før. nei jeg er ikke en sånn en som sitter med kniv eller lignende, å skal jeg ha en like lang deppe periode som sist (ca 3.5 år, selv om jeg hadde 2 forhold på den tiden som også jikk vest) så kommer jeg til å gå på veggen, og det hardt... og ting jeg prøver å gjøre for å distrahere mitt lille kålhode holder ikke, besøke folk da sier du? heh, that's a sad story, flytta til kolvereid for overkant 1 år siden, har prøvd å komme i kontakt med folk, men det er faen meg ikke lett her ute, har ei venninne (om du vil kalle det det) men ho har jeg lovet å holde meg LANGT unna da dette er bestevenninna til x'n, har en kar jeg gikk barnekole med på Rørvik (20 min pr. bil) men han er alltid opptatt med noe eller aldrig hjemme, har en kollega jeg liker godt, meget grei kar, men dette er broren til x'n, pluss en kollega til, men han er x'n til x'n og de har barn sammen... så, bah.. jeg trenger seriøst å flytte til en ny plass, 1 problem da... er lærling og er ikke ferdig før december, i tilleg til at lure lille meg har låst meg til bedriften i 3-4 år pga Klasse C førerkort, men skal se om jeg ikke får endra den avtalen hvis jeg får mulighet til ny jobb på ny plass når den tid kommer... så intil videre får jeg sitte her, til det gror mose på'n..
 #384322  av Drafter

Noxan8 skrev:setter pris på det Drafter

Ser du er inne på flere pungter jeg kjenner meg godt ijenn i, men igjenn, gi opp?
der jeg er nå, eller dit jeg er på vei gjør at jeg blir en person ingen vil ha noe med å gjøre, jeg har hvor mange fail's bak meg? og her snakker vi seriøse forhold som har gått rett vest, enten pga meg, jenta eller som nå, sammen. så tilbake til gi opp? ja takk... nå vil ikke jeg ha noen leksjon om hvor mye emo kids suger osv osv osv osv, hørt det før. nei jeg er ikke en sånn en som sitter med kniv eller lignende, å skal jeg ha en like lang deppe periode som sist (ca 3.5 år, selv om jeg hadde 2 forhold på den tiden som også jikk vest) så kommer jeg til å gå på veggen, og det hardt... og ting jeg prøver å gjøre for å distrahere mitt lille kålhode holder ikke, besøke folk da sier du? heh, that's a sad story, flytta til kolvereid for overkant 1 år siden, har prøvd å komme i kontakt med folk, men det er faen meg ikke lett her ute, har ei venninne (om du vil kalle det det) men ho har jeg lovet å holde meg LANGT unna da dette er bestevenninna til x'n, har en kar jeg gikk barnekole med på Rørvik (20 min pr. bil) men han er alltid opptatt med noe eller aldrig hjemme, har en kollega jeg liker godt, meget grei kar, men dette er broren til x'n, pluss en kollega til, men han er x'n til x'n og de har barn sammen... så, bah.. jeg trenger seriøst å flytte til en ny plass, 1 problem da... er lærling og er ikke ferdig før december, i tilleg til at lure lille meg har låst meg til bedriften i 3-4 år pga Klasse C førerkort, men skal se om jeg ikke får endra den avtalen hvis jeg får mulighet til ny jobb på ny plass når den tid kommer... så intil videre får jeg sitte her, til det gror mose på'n..
hmm. lærliing sier du..hvor gammel er du?
åssen kan du bare flytte rundt som du selv ønsker? misunner den i hvert fall!
livet er som en autobahn for meg :lol:
du får flytte hit da vet du :D
Sist redigert av Drafter den 18 mar 2011 22:10, redigert 1 gang totalt.
 #384323  av Noxan8

21-.-'
nå kommer det vel en eller annen luring å sier "jammen du er jo ung, livet dit starter nå bla bla bla"
sorry for OT
 #384325  av Noxan8

Drafter skrev:njammen du er jo ung, livet dit starter å bla bla bla
takk -.-'
 #384346  av 2r-e-rik

Noxan8 skrev:setter pris på det Drafter

har du prøvd å snakke med mr jack daniels eller captain morgan??

regel en er jo så klart å mentalt drite i hu dama.. hu er ikke vært det.. fokuser på ting du liker... forruten damer vis du syntes det er vanskelig for tida.. venner er et nyttig verktøy, finn gjerne noen nye..

en ting som er greia er at x'en din er jo så klart overlegen nå.. det er jo en del av spillet..
jeg veit jo ikke hva du har lært deg men alle driver med sitt spill.. er du overlegen så blir hun nysjerrig å interessert... visa versa...
om hu skal på top gear med x'en sin så har du fått vite det fordi hun vil at du skal vite det...
så enten gi faen eller så har jeg 2 billetter for mye(pm om du har fin rompe)

den eneste som har noe å tape er hun.. har hun rykte for å være ei skile å har unger fra før så er hun like ettertraktet som en 98 passat..
hun er ikke ditt problem lengre, å det burde du være glad for..

om du vurderer å ligge med mr2'en din så er det bare fantasien som setter grenser for det..
men trofast det er den i motsetning til hunnkjønn...
 #384349  av ArildM

Bra det er flere som spekulerer på hvordan Mr2en kan få plass i senga 8)
Ellers var det da fordømrade mye gode råd ute å går her. Er ikke alltid det andre folk sier føles så vettugt ut, men det er som regel det :wink:
 #384350  av Fred

Problemet med kvinnfolk er at man kan bli forelska.
Det er no skikkelig dritt, for akkurat i det øyeblikket det skjer, det er DA man begynner å ta feil avgjørelser!
 #384351  av EXS

Noxan8 skrev:jeg har kommet opp med et livsmotto oppi all denne sørpa jeg er i for tiden, En gang TOYOTA, alltid TOYOTA. viser seg at de er mer stabile, snillere, blidere og bedre en hva et kvinnfolk noen gang kan være... bare så synd det ikke går an å sove sammen med den på noen lettvint måte...

men hvis jeg skal gi en oppdatering på hvordan ståa er nå,, så bør du som leser se vekk, med mindre du er sympatisk:P

ting er fortsatt meget tungt, har snakket med noen som kjenner (må vel lære meg å si x'n nå).
virker som hun har det mye bedre uten meg, og at hun ikke vil ha noe serlig mye mer med meg å gjøre, hvilket sårer desto mere, fordi, som alle som har og/eller er seriøst glad og forelsket i noen, så vil en jo ikke gi slipp, og sist jeg pratet med henne (altså, x'n) så virket det som hun ville ha meg tilbake osv, men ut i fra det jeg har fått høre og de jeg har snakket med virker alt det hun har sagt så langt som en løgn... jeg begynner i grunn å tro at hun har lat forholdet vårt forfalle med viten og vilje for å komme seg unna... og tilfeldig vis blitt perlevenn med karen hun var sammen med før hun ble sammen med meg, de skulle visst nok på TOPGEAR sammen... det er nå ca 17 dager siden det ble slutt, og det må seriøst være de 17 lengste dagene jeg noen gang har opplevd, og det har ikke gått 10 minutter i løpet av en dag uten at jeg tenker, lengter og savner henne, Kan noen her vær så snill å skyte meg??? snakker om kaos i helve***E, eller, oppi hue mitt iværtfall....

dette kan kanskje virke som en klisjé men tiden leger, dette er noe du bare må jobbe deg igjennom... men tro meg når jeg sier dette min venn... du vil komme over det! bare ta tiden til hjelp og en dag om gangen, det virker kanskje absurd akkurat nå men du må fokusere på og se fremover... ikke bakover

hilsen en som har levd endel lengre en deg og har hatt mer kaos oppi hode en de fleste;)
 #384368  av Noxan8

2r-e-rik skrev: har du prøvd å snakke med mr jack daniels eller captain morgan??

et problem med den der, har jo brøyte vakt/beredskap frem til den 1. så må nokk være tørrlagt frem til den tid, men du gud bedre hvor jeg har lyst
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 77