TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva slags mÃ¥ler?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #38383  av larsst185

Da er turbo trykksmåler og oljetrykksmåler montert i den nye A-stolpe holderen jeg fikk i dag :D
Men..Jeg skulle hatt en til da det er plass til enda en.
Lurer på om ikke det kunne vert interessangt med en innugnings luftmåler,for å se forskjellen mellom standard ic og cs ic som jeg skal montere.Problemet er bare at HKS leverer bare instrument som måler fra 50-150 grader og den er vel ikke spes egnet til dette formålet.Vet ikke helt hva lufta der ligger på i grader?

#38384  av erling

Eksos- eller oljetemp er vel mer intressant..? :wink:
 #38389  av SupraTurbo

larsst185 skrev:Da er turbo trykksmåler og oljetrykksmåler montert i den nye A-stolpe holderen jeg fikk i dag :D
Men..Jeg skulle hatt en til da det er plass til enda en.
Lurer på om ikke det kunne vert interessangt med en innugnings luftmåler,for å se forskjellen mellom standard ic og cs ic som jeg skal montere.Problemet er bare at HKS leverer bare instrument som måler fra 50-150 grader og den er vel ikke spes egnet til dette formålet.Vet ikke helt hva lufta der ligger på i grader?
Å har lyst på målere i a-stolpen jeg å...!
:) Noen som vet å få tak i til supra mklll??

FÃ¥r vi se bilder eller...???? :D

#38391  av larsst185

sånn ser den ut
Vedlegg
instrument 056.jpg
instrument 056.jpg (236 kiB) Vist 1633 ganger

#38411  av yeah580

Nice ! :D

#38421  av CelicaTurbo

ser bra ut det der :)

men angående temp så kjenner ikke jeg noen målere med innsugstemp som passer i en slik holder, og målerne for olje/vann-temp dekker feil område (0-70 vil vel være interessant, men temp bør ikke gå over 50-60 som maks), samt at jeg tipper responsen er alt for treg.. Med tanke på stil er det gjerne best å holde seg til HKS-målerne så jeg ville ha satset på en oljetempmåler jeg :)

#38446  av Kjelliken

:D dette ble jo fett.. Hvor fikk du tak i de hvite skivene i speedoen. ikke HKS målerene men de andre hvite skivene. Og hvilke lys er det i det om natten????

Ellers har jeg selv besilt nesten det samme som deg.. Har A-stolpe dingsen allerede venter bare på målerene. Jeg bestilte ladetrykks måler olje temp og bensin trykk måler. Eksos temp kommer snere og skal monteres ett annet sted i bilen.. er målerene dine 52 mm eller 60 mm???

jeg kan rett og slett nesten ikke vente på å få målerene mine :wink:

Bare må ha de bare må ha de!!!!

#38452  av larsst185

sånn ser de ut på natta
Vedlegg
instrument 004.jpg
instrument 004.jpg (87.68 kiB) Vist 1600 ganger

#38453  av larsst185

Kjøpte dem foresten hos speedhut.

#38471  av FalcoN

Ble shikkelig niCe med målerne å speedon der :D