TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Post bilder av DIN garasje! - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #384601  av hmsilset

Jeg holder på på arbeidsplassen min om jeg skal skifte olje,småreperasjoner eller polerer andre sine biler :) Fabrikken er 5000m2, men har mer en stor nok plass på lageret.Stor plass om jeg vil holde på ute også.Eneste ulempe er at det er langt til kaffemaskina og varmtvann.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

mr2n må altid vises frem :D

Bilde
 #384657  av Ã˜rjan

Bilde
Deler av verkstedet. .Har og tilgang på 2-søylet bukk, og har dekkutstyr og balanseringsmaskin i samme rom.. :)
 #384663  av celica_st185

Mekkehalvdelen av min garasje hjemme, har tilgang på løftebukk og dekkomlegger hvis det trengs på bilverksted
Vedlegg
garasje.jpg
garasje.jpg (72.06 kiB) Vist 10247 ganger
 #384854  av magnesmurf

Får vente med å poste bilder av garasjen min da jeg holder på å pusse opp inni der akkurat nå.. :wink:
Akkurat fått inn 6x58W + 9x36w lysrør på ca 50 m2 garasje. SÅ nå er det nok lys. :D Skal male veggene hvite, bygge en liten hems og bestille gulv fra http://www.garasjegulv.no
Løftebukk og verksted har jeg tilgang på gjennom jobben, hvis jeg trenger det.
I garasjen har jeg jekk som løfter 80cm, og støttebukker. Det holder til de fleste grunnleggende reprasjoner.
 #385008  av mk1 black limited

Bygget 2 (!) garasjer sommeren 2009, den ene er forbeholdt morobiler:

Bilde

Bilde

Etter å ha brukt 2010 på litt husvedlikehold blir det isolering, maling, innvendig tak, muligens epoxy på gulvet og innredning av denne før vinteren plutselig er over oss igjen. :-)

Denne er forøvrig på plass:

Bilde

Det samme er Internet-linje og kameraovervåking og i kjelleren ligger en Squeezebox, et lerret og en prosjektor og venter... :lol:
 #399354  av Julebrus

Måtte ta bilde i Google Earth siden jeg er i Sverige, hadde heller ingen bilder av det fra før :D

Flere bilder kommer når jeg kommer hjem om 3 uker ca :mrgreen:
aaaasssa.jpg
aaaasssa.jpg (304.37 kiB) Vist 9233 ganger
 #399481  av mk1 black limited

Har skjedd en smule siden sist...her er noen nye bilder:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Mangler lys i taket, men kommer i morgen hvis elektrikeren kommer...:-) Ellers ble det en slik på Jula i går for å holde varmen i vinter:

Bilde

En slik er også på vei inn:

Bilde