TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK3 supra 2JZ prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #383690  av ST205RR

thomas_ja27 skrev:
Var i Sverige i helga å henta en donor :-) måtte bare ta et bilde før jeg begynner demonteringen :-P
hva skal du "bruke" fra donor bilen ?
 #383715  av thomas_ja27

Audun F skrev: Er det ditt eget som er trukket om eller? Hvor i så fall fikk du gjort det? Skikkelig nice ;)
http://www.dallassteeringwheel.com/
jeg fikk et de hadde inne, men de trekker om ditt eget ratt hvis du sender det inn :-) meget bra resultat ihvertfall :-)

ST205RR skrev:
hva skal du "bruke" fra donor bilen ?
forsjellig fra interiøret, eller er de jo veldig kjekt med en delebil :-) har alt utenom motor å gir :-P
 #384648  av tomrnk

du får si i fra når du har tatt det du skal ha fra donorbilen, og tenker å selge unna resterende småtteriei;-) gleder meg til å se bilen til sommern! Dette blir bra!
 #384820  av thomas_ja27

tomrnk skrev:du får si i fra når du har tatt det du skal ha fra donorbilen, og tenker å selge unna resterende småtteriei;-) gleder meg til å se bilen til sommern! Dette blir bra!
Er det noe spesiellt du trenger? :-)

Syns virkelig det skal bli vår nå, så vi får testet litt :-)
Har en pakke på 27 kilo som var sortert på fauske i dag, så blir vel julaften i morgen :-P
 #384821  av tomrnk

thomas_ja27 skrev:
tomrnk skrev:du får si i fra når du har tatt det du skal ha fra donorbilen, og tenker å selge unna resterende småtteriei;-) gleder meg til å se bilen til sommern! Dette blir bra!
Er det noe spesiellt du trenger? :-)

Syns virkelig det skal bli vår nå, så vi får testet litt :-)
Har en pakke på 27 kilo som var sortert på fauske i dag, så blir vel julaften i morgen :-P
PM :wink:

Våren kommer for fort for min del:/ men det skal bli helt greit alikevel :D mulig du har nevnt det tidligere i tråden, men hvilken type senk valgte du?
 #384881  av thomas_ja27

tomrnk skrev:

Våren kommer for fort for min del:/ men det skal bli helt greit alikevel :D mulig du har nevnt det tidligere i tråden, men hvilken type senk valgte du?
Har ikke satt noe i bestilling enda, har sett litt på D2 etter du tipsa meg om de :-)
Begynner å bli knapt med økonomien så må prioritere få ferdig motoren først :-P
 #384897  av tomrnk

thomas_ja27 skrev:
tomrnk skrev:

Har ikke satt noe i bestilling enda, har sett litt på D2 etter du tipsa meg om de :-)
Begynner å bli knapt med økonomien så må prioritere få ferdig motoren først :-P
Kommer da strax ferie penger og skattpenger :wink:
 #385068  av thomas_ja27

tomrnk skrev:
Kommer da strax ferie penger og skattpenger :wink:
hehe ja det har du rett i :-)

endelig kom pakken min :-D
blir litt tilpassing, men i løpet av helga må det vel begynne å ta form :-)
bilde.JPG
bilde.JPG (526.23 kiB) Vist 1588 ganger
 #385112  av Supramk3turbo

Ser jo veldig bra ut :D
 #385118  av ArildM

Nice :)
 #385285  av thomas_ja27

Its alive!! :D :D
IMG_0569.JPG
IMG_0569.JPG (542.21 kiB) Vist 1539 ganger
Fikk bytta bensinpumpa, sveist sammen eksosen, å kobla resterende slanger og rør i dag.
Var å testa litt i en tunell, ser ut så innsprøytninga holder. Bredbåndslamdaen lå på 11,5 ved fullt pådrag(0,8 bar). Så tror blitzhjernen fuker litt ihvertfall :-)
Men nå blir det ikke noe mere testing før våren kommer, dette er ikke en bil man bruker om vinteren :-P
 #385296  av tojo

Clean and nice :D Strøkent ikke mer å si ..
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 19