TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilke Lexusbaklykter er tøffest?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

Hvilke lexusbaklykter synes du blir best på min bil?

Bilde 1 - Chrome all the way
9
14%
Bilde 2 - Svart med litt krom
6
9%
Bilde 3 - Matt svart
49
77%
 #38522  av Master

Skal kjøpe meg nye baklykter og synes de lexuslyktene som MTTE selger er ganske tøffe:) Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hvilke jeg skal kjøpe så jeg tenkte å forhøre meg med dere trofaste toyotafolk om hva dere synes blir best.. :lol: så stem enten 1,2 eller 3. Takk!

(igrunn litt synd at det første bildet er med hvit bil... men prøv å se for deg en svart en :) )
Vedlegg
Bilde 3 - Matt svart
Bilde 3 - Matt svart
lexus_rearlights_mattlack.jpg (9.42 kiB) Vist 1951 ganger
lexus_rearlights_blackchrom.jpg (9 kiB) Vist 1951 ganger
lexus_rearlights_chrome.jpg (8.28 kiB) Vist 1951 ganger

#38524  av Toymr2

Alt ettersom hvilken farge du har på bilen synes jeg da men... Men uansett, så er 3 min favoritt :)
Sist redigert av Toymr2 den 29 mar 2004 13:55, redigert 1 gang totalt.

#38529  av Speeder

Tror de øverste vil bli tøffe på svart bil... prøv å finn ett bilde av det også da.

#38543  av jan-erik

Syns 3 er penest jeg. Blir litt vel mye Lexus look med de andre. Men for all del, de blir sikkert pene på bilen de også.

#38559  av The Doctor

3. Er det grommeste 8) PÃ¥ svart bil da!

#38569  av Master

hehey dere har jo samme smak som meg da! Synes også at de svarte er tøffest, men holder fortsatt en finger på de som er helt kromma. Skal prøve å få tak i et bilde av en svart bil med dem for å se hvordan det blir. De på bilde 2 var ikke fine, noe som avstemningen gjenspeiler. Masse krom er litt mer bling bling og vekker mer oppsikt, går jo an å se på det som en bra eller dårlig ting.. :roll: Får tenke litt mer på det. Akkurat nå ser det ut som at det blir de svarte som flertallet sier! :lol:

#38574  av Zerpent

Har du 94 lykter bak nå master? Syns å huske å ha lest det i en post her. Skal du selge de?

#38577  av Master

nei har ikke det... jeg hadde faktisk bestilt dem men fikk aldri noe svar fra selgeren om forsendelse så det ble lagt på hylla til bedre økonomiske tider... :roll: Men nå vurderer jeg heller "lexuslykter". Synes det gir en enda nyere/finere look.

#38597  av kake

1'ern kanskje og spesielt 3 passer nok best på sort bil. Men, ting ser alltid annerledes ut i virkeligheten da...kan jo hende 2'ern ser best ut der :roll:

Hvor mye koster de forresten ? Og de som ikke har ryggelys i midten, må jo kjøpe denne plata også?

#38617  av Master

tror de koster ca 2000 kr for bare lyktene. Så er det vel vanlig 94+ rutine ved disse lyktene også sånn at du må bytte senterplate, ryggelys og låssylinder. vil tippe alt vil komme på 3-3500 kr.

#38635  av kake

Har litt lyst på nye lykter selv, og de er jo ikke så dumme de lexus lyktene der :) Du får ta noen bilder når du får de påmontert !

#38654  av chris

Master skrev:tror de koster ca 2000 kr for bare lyktene. Så er det vel vanlig 94+ rutine ved disse lyktene også sånn at du må bytte senterplate, ryggelys og låssylinder. vil tippe alt vil komme på 3-3500 kr.
Senterpanelet koster ca 600 kroner + evt lakkering, men du har vel en farge som senterpanelet leveres i, i motsetning til enkelte andre :), ryggelysene koster 1000 kroner, og låsen koster 1000 kroner inkludert koding. Så prisen blir lexuslyktene + ca 2600 kroner.

#38677  av Master

wow det var dyrt! det er vel retail toyotapriser det? Tror jeg heller skal kjøpe fra USA for der får man det til halve prisen..

#38682  av Bjørni

Master skrev:Tror jeg heller skal kjøpe fra USA for der får man det til halve prisen..
+ moms og frakt :wink: