TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• aktuell bil for kjøp - ST165

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #38579  av Speeder

Har nå fått tilbud om 2 biler, en til 70.000,- og en til 85.000,- :?

Den billigste har jeg fåreløpig fått lite informasjon om, men den røde til 85k ser og høres bra ut. Litt stiv pris vil jeg påstå, hva mener dere`?
Vedlegg
011.jpg
011.jpg (44.05 kiB) Vist 2026 ganger
009.jpg
009.jpg (48.44 kiB) Vist 2026 ganger
006.jpg
006.jpg (63.06 kiB) Vist 2026 ganger
005.jpg
005.jpg (63.81 kiB) Vist 2026 ganger
003.jpg
003.jpg (56.03 kiB) Vist 2026 ganger
 #38580  av Speeder

Den røde: 89 modell med 144"km. Det foreligger komplett servicedokumentasjon og bilen kommer med to komplette sett med hjul. Bilen er meget velholdt og pen, noe som også fremkommer av bildene. Den har nylig stor service med flere nye slitedeler.

Den røde mangler tåkelys... betyr dette att det også mangler annet utstyr?
Vedlegg
017.jpg
017.jpg (63.75 kiB) Vist 2025 ganger
016.jpg
016.jpg (52.69 kiB) Vist 2025 ganger
014.jpg
014.jpg (60.61 kiB) Vist 2025 ganger
012.jpg
012.jpg (46.17 kiB) Vist 2025 ganger

#38581  av Speeder

hvit
Vedlegg
at.jpg
at.jpg (29.99 kiB) Vist 2023 ganger

#38583  av chris

Så ganske pen ut den røde der da. Vanskelig å bedømme den hvite utfra ett bilde.

#38605  av angrykid

Ser ut til at den hvite har gått ganske lite, kanskje stått lenge til lagring?
jeg vet ikke helt jeg..

#38618  av CelicaTurbo

vanskelig å si noe om den hvite, den røde ser meget bra ut.. og jeg synes ingen av prisene er noe spesiellt dyrt i forhold til hva jeg har sett disse til salgs for tidligere, snarere en ganske god pris egentlig.. det er sikkert prutningsmonn for noen tusen da :)

#38633  av Speeder

Den hvite har gått 175'km ellers lite info om den.(venter på mer)

Men lurer på hvorfor det ikke er tåkelys på den røde, trodde dette var standard på denne bilen :?: Nei noen upris er det vel ikke, men satser på litt prutningsmon i allefall:)DEt er jo tilhengerfeste på den røde, noe som KAN tyde på en eldre eier eller noe i den duren :)

Har også ringt på en som står på nord-vest landet, sykkylven. Denne står til 50k, men der virket det i allefall som det var prutningsmon. Denne har imidlertid gått 210'km og er annonsert med litt rust skader og falmet lakk. MEN nylig overhalt og preppet turbo hos GIK, skulle flowe til ca 350hk.
Denne har jeg ikke sett bilder på ennå, men selger skal ta bilder av skadene og sende så fort som mulig.
Vedlegg
007.jpg
007.jpg (49.61 kiB) Vist 1984 ganger

#38660  av FalcoN

chris skrev:hengerfeste på celica.. gud forby. :?

er fyfy d jah :x not good :oops:

#38662  av angrykid

Familiebil??? hehe.. mangler bare barnesete og labrador nå, så kan du dra på campingtur jo! :D:D

#38663  av chris

angrykid skrev:Familiebil??? hehe.. mangler bare barnesete og labrador nå, så kan du dra på campingtur jo! :D:D
:mrgreen:

Er det jeg bruker å si til @lpher også, når han skryter av supraen sin :mrgreen:

#38664  av SupraTurbo

chris skrev:
angrykid skrev:Familiebil??? hehe.. mangler bare barnesete og labrador nå, så kan du dra på campingtur jo! :D:D

Er det jeg bruker å si til @lpher også, når han skryter av supraen sin :mrgreen:
Er det krok på supran til Alf...??? :? :?

#38666  av chris

SupraTurbo skrev:
chris skrev:

Er det krok på supran til Alf...??? :? :?
Nei, jeg sikta til kommentaren jeg. han har jo bakseter og alt. men han mangler kroken da. :D

#38669  av CelicaTurbo

kroken er nå bare å skru av den da :)

ellers aner jeg ingenting om tåkelys er standard på disse, men hverken min eller Kenneth sin Celica har tåkelys enda jeg trodde det så godt som var standard på disse også.. ikke har jeg bryter for lysene heller så det er ikke pga at dem er fjernet av tidligere eier.. kunne godt tenkt meg noen tåkelys slik at jeg slipper å kjøre med lyktene oppe hele tiden da så jeg får se om jeg får montert noe etterhvert :)

#38681  av Speeder

chris skrev:hengerfeste på celica.. gud forby. :?
Sånn jeg ser det så er det en fordel. Større kjans for att bilen ikke er kjørt i filler av en ungdom. Enig i att det ikke ser så bra ut, så ved eventuelt kjøp vil nok den bli plukket av.