TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #384258  av Supramk3turbo

Jeg ser at det ikke er laget hull til vindus spylerne, som sitter i panseret orginalt... Noen som vet hvordan det er å lage hull til dette, når man jobber med carbon??
 #384273  av ErikG

Jeg borra med et metallbor, også filte jeg ut til jeg fikk riktig form og størrelse. Teip med paskeringsteip før du borrer.
 #384278  av Scotty

Blir spennende å se passformen! Flere som har spurt om å få prøvd passform fra VIS men blitt nektet.

Personlig så er det litt for NFS for min del, for høy senter og for mye vents, ikke så veldig tidsriktig. Skulle heller hatt noe slikt med såvidt høyere senter. Men uansett.. min mening.. blir spennende å se åssen det ser ut!
 #384285  av ErikG

Lakk det i bilens farge. Blir mest cleant da, bilen er relativt clean ellers og ikke noe annet carbon, så gjør seg best lakkert. Hvis ikke må du skaffe lyktedeksler i carbon også for at det ikke skal se rart ut. Min mening ihvertfall.
 #384299  av Supramk3turbo

Akkurat om det er tidsriktig eller ikke, bryr jeg meg ikke såååå mye om, så lenge dette funker så jeg får noen runder ekstra på rud før den koker, så er jeg fornøyd :D Men, det er bare fint å komme med egne meninger her :)

Takk for tips erik :D
 #384328  av tojo

Blir spennende å se helheten når snopet er montert. du bør komme på visnin g på ACR til sommeren :-)
 #384366  av Giske

Supramk3turbo skrev:I dag kom panseret :) har ikke sett det selv ennå, min kjære samboer pakket det opp da jeg er på jobb... Men det ser jo bra ut :D
Bare hyggelig, du ;-)

Jeg synes du skal ha det i samme farge som bilen :-D Tror det kommer til å se bra ut :-)
 #384381  av Supramk3turbo

Ja, jeg kommer til å prøve det på for å sjekke passformen, så får vi se hvordan det ser ut :D Men blir nok mest sansynlig at det blir lakkert...
 #384901  av Supramk3turbo

tojo skrev:Blir spennende å se helheten når snopet er montert. du bør komme på visnin g på ACR til sommeren :-)

Kommer meg nok ikke på ACR i år heller Tojo... Har så lyst så lyst, men får det ikke til :cry:
 #386003  av Supramk3turbo

Ja, da var det tid for litt montering og tilpassing av panser og nese :) Frontfangeren er lik som tidligere :D Jeg syntes det ser bra ut.. .ikke noe problem med panseret, må tilpasse litt på nesa for å få den til å passe ordentlig, men ser ikke så værst ut :D

Hva syntes dere??
Vedlegg
DSC00053.JPG
DSC00053.JPG (173.54 kiB) Vist 1442 ganger
DSC00054.JPG
DSC00054.JPG (138.23 kiB) Vist 1442 ganger
DSC00055.JPG
DSC00055.JPG (128.21 kiB) Vist 1442 ganger
DSC00056.JPG
DSC00056.JPG (132.43 kiB) Vist 1442 ganger
DSC00059.JPG
DSC00059.JPG (144.97 kiB) Vist 1442 ganger
 #386007  av Lørnings

Er det høl, er det håp..ellerno? :P Jeg tror det blir bra hvis du lakkerer alt sølv :wink: Satser på at kjøleproblematikken går over også.. :D
 #386013  av Supramk3turbo

Ja, tror det blir bra altså :D Leker med tanken om en matt svart supra mk3 da :D Tror det hadde blitt barskt.. he he 8)
 #386027  av tomrnk

Supramk3turbo skrev:Ja, tror det blir bra altså :D Leker med tanken om en matt svart supra mk3 da :D Tror det hadde blitt barskt.. he he 8)
Et av de bedre carbon pansrene jeg har sett værtfall :D tenkte faktisk på å lakkere min mattsvart før motoren skar seg, men da jeg så din ombestemte jeg meg :shock: Synes mk3'n passer godt med denne fargen :D
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 62