TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #385972  av magnesmurf

Både bilen og låven begynner å se veldig bra ut :D

Gleder meg til å se hvordan dette blir etterhvert! Husk å la bilen herde en uke eller to før du nærmer deg lakken :wink:

PS. Får du en ekstra sponplate til overs, så skrik ut. Trenger hems i garasjen :wink:
 #386024  av Audun F

Takk takk, jeg tror også den fargen blir SVÆRT bra. Var redd jeg måtte venne meg til den, men det tok ca. 3 sekunder :mrgreen:
mr292 skrev:hvor skaffa du den cleane midtplaten? har sett midtplater uten ryggelyshulla (rogue motorsports), men den har fortsatt nøkkelhull.
Her: http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-MR2-REAR-C ... 27acc1da4f

Ellers når det gjelder de byggplatene, så er det ikke vanlig sponplate, men OSB... Koster vel 170 kroner plata på Bauhaus...
 #386041  av Mr_Storbrua

Ser virkelig bra ut :) Spennende og se bilen lakka også.

Virkelig litt av en jobb du gjør med denne bilen, står respekt av dette...

Stå på videre :) Du gleder mange med denne tråden her :)
 #387442  av Audun F

Tusen takk for alle tilbakemeldinger - det er hyggelig å se at folk syntes det blir bra -og ikke bare jeg ;)

Jeg har vært noen dager i Italia med jobben, men er tilbake nå og skal poste litt bilder! Har ikke skjedd så mye siden sist, men jeg har fått hjem noen flere deler... Har også bygget en plass for å stable delene til de skal brukes. Det ser kanskje litt provisorisk ut, men jeg bruker bare IKEA skap plater som jeg hadde til overs og litt 2x2" - og det står veldig stødig og bra.
184.jpg
184.jpg (207.62 kiB) Vist 503 ganger
185.jpg
185.jpg (287.47 kiB) Vist 503 ganger
Var innom lakkerern i går og skulle hente panseret, men han ville jobbe litt mer med det før det ble helt 100%. Har også fått ordnet de manglende festene på bakplata (til lyktene) siden den var helt clean og uten noen form for festeanordning.
187.jpg
187.jpg (250.1 kiB) Vist 503 ganger
188.jpg
188.jpg (282.91 kiB) Vist 503 ganger
 #387449  av magnesmurf

Nylakkerte deler rett på gulvet :shock: ??
Stjel en dyne fra dama og legg den under, så den ferske lakken ikke får noen form for medfart! :wink:

Gleder meg til å se bilder av karosseriet når det har fått riktig farge, så det er mulig å få et helhetsinntrykk av hvordan fragen gjør seg på en mr2 :wink:
 #387486  av Audun F

magnesmurf skrev:Nylakkerte deler rett på gulvet :shock: ??
Neida, de står ikke rett på gulvet - det er 2x2" under også 2 steder slik at ingenting untatt spisse ender står på gulvet (slik som i første bildet)...

Skal putte under litt Toyota bobleplast en av de første dagene :D
 #387909  av trd2000gt

Audun F skrev:Har fått demontert litt mer av hjuloppheng og slikt i dag. Kikket også litt nøyere på fangern forran, og det ser ut til at klarlakken har rent på et sted der, så da blir det vel å levere den igjen for fiksing :evil:
2k + 4k våtslip også rubbing etterpå så er den saken biff :D
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 73