TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #386156  av ke25-toyoglide

oiiii, her ble det temperatur over :::::: ingenting.....
que er vel et av de vanligste spansk/ portogisiske ordene, og betyr enkelt og greit : HVA?
Og når en film heter battle los angeles....... så skal det ikkje så mye til for å forstå at det er en DEL patriotisme i den........
Likt blir det jo med f.eks 24 og.... det følger liksom med.....
Viss det kjem en film som heter lenge leve kong Olav, så gjør eg regne med den har en del monarki + poeng....
 #386179  av kvass_st215

jacquelin skrev:Hehe nei sant.. Kvinnfolk ass....
der har du selvironien vettu 8) you go girl :wink:
 #386196  av kvass_st215

*liker* :lol:
 #386203  av 2r-e-rik

mr292 skrev:Hmm, og hvorfor var privatlivet en "sagablott" ? noe jeg ikke har fått med meg?
ape partiet har vedtatt en ny lov om at di skal plante en microchip med gps i hodet ditt, som da skal registrere samtlige kriminelle handlinger du begir deg ut på.. samtidig vil du få automatisk trekk fra kontoen din med tanke på bøter. men siden du har en bil så vil du bli forhånds dømt å bli landsforvist men selvfølgelig ikke føre du har betalt den skatten du vanligvis ville tjent i et fult yrkesaktivt liv..

neida: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10083765
vi får bare en nettovervåkning som ikke engang kina har..
Vedlegg
nor_911.gif
nor_911.gif (44.56 kiB) Vist 767 ganger
  • 1
  • 702
  • 703
  • 704
  • 705
  • 706
  • 1174