Må vel følge med litt på denne bilen. Artig at noen går for å beholde ting helt orginalt
Men når det gjelder bilens beste, tar den ingen skade av små oppgraderinger. Så et annet luftfilter enn det orginale vil både høres bedre ut, og gi bilen merkbart mer krefter i hele registret, da det orginale filtret begrenser tilgangen til luft litt for mye, spesielt på høye turtall. Den lille kostnaden med å bytte til et KN filter, hvor alle følere passer rett inn i det nye filtret er i mine øyne en av de største oppgraderinger man kan gjøre med tanke på bilens underholdningsverdi, uten at man da gjør noe som ikke kan tilbakestilles til orginal stand.
Men ser absolutt det fine med å ha en HELT orginal bil

Det er jo faktisk en måte å skille seg ut på, med tanke på hvor mange mr2er som stylet og ødelagte
Liker selv å beholde bilen så godt som orginal, selv om jeg har gjordt en del oppgraderinger. Har beholdt orginalt utseende, og orginalt oppsett på understell. Synes faktisk det orginale oppsettet på understellet er glimrende, da det både er litt komfortabelt og meget sportslig. Til bruk på norske veier kan jeg ikke skjønne hvordan folk klarer å kjøre bil som er lavere enn mr2en er orginalt

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.