TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tonny's 1992 Turbo JDM (Solgt)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #386511  av predator
 
trd2000gt skrev:vi skal ikke ta og bytte bil eller? :wink:
har sååååå lyst på snurrbo!
Blir nok solgt denne snart ...
 #386578  av inzane2012
 
nesten så jeg får lyst å selge aurisen for denne her ja... "dattarada, må få seg nye briller"

PS, er det orginale JDM tepper i bilen?
 #386582  av predator
 
inzane2012 skrev:nesten så jeg får lyst å selge aurisen for denne her ja... "dattarada, må få seg nye briller"

PS, er det orginale JDM tepper i bilen?
Stemmer det.
Persjonlig liker jeg de ikke noe særlig. Liker MYE bedre de man får kjøpt på ebay, med blå eller rød skrift som er sorte ellers. Synes disse blir litt klovnete :P og står ikke i stil til resten av interiøet.

Da må du selge Aurisen fort :) En kar fra N-Trøndelag som skal se på bilen i helga...
 #386631  av inzane2012
 
predator skrev:
inzane2012 skrev:nesten så jeg får lyst å selge aurisen for denne her ja... "dattarada, må få seg nye briller"

PS, er det orginale JDM tepper i bilen?
Stemmer det.
Persjonlig liker jeg de ikke noe særlig. Liker MYE bedre de man får kjøpt på ebay, med blå eller rød skrift som er sorte ellers. Synes disse blir litt klovnete :P og står ikke i stil til resten av interiøet.

Da må du selge Aurisen fort :) En kar fra N-Trøndelag som skal se på bilen i helga...
nei, tror nok ikke jeg blir å selge aurisen med det første desverre :( selv om det frista :)
tror min morfar som jeg kjøpte den av hadde blitt litt skuffa da, pluss at jeg kan ha den en stund til uten å gå i noe særlig tap op deg pga jeg fikk den så billig ;)
 #386838  av predator
 
Andrepedersen skrev:NEEEEEEEEEEI!
Ble nok det. På lørdagen. Skulla handla den du vettu :wink:
 #386883  av predator
 
mr292 skrev:Noen her inne ? om ikke MÃ… du informere han om forumet.
HAr informert han om forumet alerede :mrgreen: Kommer vel her innpå etterhvert regner jeg med ...
 #386896  av Andrepedersen
 
Får fortsette jakten på en mr2 turbo jeg da ;) Må være orginal, svart!
Så du får holde på carbondelene til meg ;)
 #386929  av predator
 
Kan ikke holde på de hvis en kjøper bataler en bra pris.
Har de fortsatt, ligger en tråd på privathandel her på forumet.
Du må gjerne kjøpe de Andre :D eller hvem som helst andre ..
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19